AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg ville gjort det, men samtidig støttet henne om hun ville valgt å beholde. Anonymkode: f48a5...850 0 Siter
Spiker snuppa Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ja Hadde håpet hun gjorde det om det likevel kom, hadde jeg tatt alt det ansvaret som jeg fikk lov til Endret 2 timer siden av Spiker snuppa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg hadde sagt at det var 100% hennes valg. Anonymkode: cb322...19d 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei. Jeg ville sagt at det var helt OK enten hun valgte abort eller ikke. Jeg kjenner folk som har fått barn som 17 åring. Det er kanskje ikke optimalt, men det går greit det også. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg ville gjort det, men samtidig støttet henne om hun ville valgt å beholde. Anonymkode: f48a5...850 Jeg hadde nok anbefalt henne å ta det bort i så ung alder, men valget hadde jo vært hennes. 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Grendel skrev (24 minutter siden): Nei. Jeg ville sagt at det var helt OK enten hun valgte abort eller ikke. Jeg kjenner folk som har fått barn som 17 åring. Det er kanskje ikke optimalt, men det går greit det også. Min bestemor hun var 18 år og gift. Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
Dorthe Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Nei, det tror jeg ikke jeg hadde. Og jeg er ikke i mot at noen tar abort, men hvis det var meg hadde jeg aldri gjort det og jeg hadde synes det var vanskelig å anbefale henne noe. Og så hadde jeg blitt veldig lei meg hvis hun fjernet det. 0 Siter
Glitter Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden Har ingen datter, men hadde jeg det så hadde jeg latt det være hundre% hennes avgjørelse. Jeg var 20 da jeg ble gravid og eksen min presset meg til å ta abort. Stod med pillen i hånden på kjøkkenet. Men heldigvis tok jeg den ikke. Leverte den på sykehuset dagen etter og det føltes helt riktig. Man skal ikke presses til å ta abort. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Glitter skrev (27 minutter siden): Har ingen datter, men hadde jeg det så hadde jeg latt det være hundre% hennes avgjørelse. Jeg var 20 da jeg ble gravid og eksen min presset meg til å ta abort. Stod med pillen i hånden på kjøkkenet. Men heldigvis tok jeg den ikke. Leverte den på sykehuset dagen etter og det føltes helt riktig. Man skal ikke presses til å ta abort. Enig i at ingen skal presses. Men å være feks 16 år og sette et barn til verden...hvilket liv blir det? Anonymkode: f48a5...850 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.