Gå til innhold

Nervøs for innleggelse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun som følger meg opp i teamet ble i dag bekymret for meg ift suicidalitet og hun ville egentlig ha med meg til legen nå når hun var her. Men vi ble enig om at hun skulle ringe meg senere i dag heller. Jeg er nervøs for å bli innlagt. Hjelp hva gjør/sier jeg?

Anonymkode: 0420f...bda

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du klarer å gjennomføre det du sier så er det å trygge henne på at du ikke skal skade deg. Gjerne liste opp noen planer du har. 

Da jeg for snart to uker siden egentlig ikke fikk reise hjem fra en tvangsinnleggelse så var det å gjøre avtaler om dette som gjorde at jeg fikk dra hjem likevel. Siden har jeg gradvis blitt mer stabil hjemme. Har tatt dag for dag. 

Endret av Glitter
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun som følger meg opp i teamet ble i dag bekymret for meg ift suicidalitet og hun ville egentlig ha med meg til legen nå når hun var her. Men vi ble enig om at hun skulle ringe meg senere i dag heller. Jeg er nervøs for å bli innlagt. Hjelp hva gjør/sier jeg?

Hjelper det å si til teamet at du er suicidal da? Og er du egentlig suicidal? Hadde du faktisk tatt selvmord?

Anonymkode: 556d6...cbf

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Hvis du klarer å gjennomføre det du sier så er det å trygge henne på at du ikke skal skade deg. Gjerne liste opp noen planer du har. 

Da jeg for snart to uker siden egentlig ikke fikk reise hjem fra en tvangsinnleggelse så var det å gjøre avtaler om dette som gjorde at jeg fikk dra hjem likevel. Siden har jeg gradvis blitt mer stabil hjemme. Har tatt dag for dag. 

Takk for svar. Så fint å høre at du har blitt mer stabil hjemme. Det er det jeg også håper på.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hjelper det å si til teamet at du er suicidal da? Og er du egentlig suicidal? Hadde du faktisk tatt selvmord?

Anonymkode: 556d6...cbf

Ja, jeg synes det hjelper å dele det med de for da kan de være der for meg og støtte meg i det. Tenker du det er feil? Jeg tenker jeg er suicidal ja. Men jeg er også redd for å dø så er ikke sikkert at jeg faktisk hadde lykkes med å ta selvmord.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelp hva gjør/sier jeg?

Hvis du vil unngå innleggelse, gjør du som Kamelen: sier ingenting.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg er også redd for å dø så er ikke sikkert at jeg faktisk hadde lykkes med å ta selvmord.

Å dø er ikke noe å være redd for men selvmord er ikke rett og ikke løsningen, håper du får hjelp. Men du trenger ikke legges inn hvis du ikke ønsker det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...