AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hun som følger meg opp i teamet ble i dag bekymret for meg ift suicidalitet og hun ville egentlig ha med meg til legen nå når hun var her. Men vi ble enig om at hun skulle ringe meg senere i dag heller. Jeg er nervøs for å bli innlagt. Hjelp hva gjør/sier jeg? Anonymkode: 0420f...bda 0 Siter
Glitter Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Hvis du klarer å gjennomføre det du sier så er det å trygge henne på at du ikke skal skade deg. Gjerne liste opp noen planer du har. Da jeg for snart to uker siden egentlig ikke fikk reise hjem fra en tvangsinnleggelse så var det å gjøre avtaler om dette som gjorde at jeg fikk dra hjem likevel. Siden har jeg gradvis blitt mer stabil hjemme. Har tatt dag for dag. Endret 5 timer siden av Glitter 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun som følger meg opp i teamet ble i dag bekymret for meg ift suicidalitet og hun ville egentlig ha med meg til legen nå når hun var her. Men vi ble enig om at hun skulle ringe meg senere i dag heller. Jeg er nervøs for å bli innlagt. Hjelp hva gjør/sier jeg? Anonymkode: 0420f...bda Hjelper det å si til teamet at du er suicidal da? Og er du egentlig suicidal? Hadde du faktisk tatt selvmord? Anonymkode: 556d6...cbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (2 timer siden): Hvis du klarer å gjennomføre det du sier så er det å trygge henne på at du ikke skal skade deg. Gjerne liste opp noen planer du har. Da jeg for snart to uker siden egentlig ikke fikk reise hjem fra en tvangsinnleggelse så var det å gjøre avtaler om dette som gjorde at jeg fikk dra hjem likevel. Siden har jeg gradvis blitt mer stabil hjemme. Har tatt dag for dag. Takk for svar. Så fint å høre at du har blitt mer stabil hjemme. Det er det jeg også håper på. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hjelper det å si til teamet at du er suicidal da? Og er du egentlig suicidal? Hadde du faktisk tatt selvmord? Anonymkode: 556d6...cbf Ja, jeg synes det hjelper å dele det med de for da kan de være der for meg og støtte meg i det. Tenker du det er feil? Jeg tenker jeg er suicidal ja. Men jeg er også redd for å dø så er ikke sikkert at jeg faktisk hadde lykkes med å ta selvmord. Anonymkode: 0420f...bda 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hjelp hva gjør/sier jeg? Hvis du vil unngå innleggelse, gjør du som Kamelen: sier ingenting. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg er også redd for å dø så er ikke sikkert at jeg faktisk hadde lykkes med å ta selvmord. Å dø er ikke noe å være redd for men selvmord er ikke rett og ikke løsningen, håper du får hjelp. Men du trenger ikke legges inn hvis du ikke ønsker det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.