Gå til innhold

.......................................................... :-(


Taj Mahal

Anbefalte innlegg

Slik en hårsår person som meg, blir utrolig lei seg når DOLere som "kjenner" meg såpass godt ikke ha gratulert meg ;-(

*bu huuuuu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, er du litt trist og lei nå da? ikke være det vet du......

GRATULERER SÅÅÅ MYE :)

kooooos deg *s*

klem

Hormoner sikkert :-D

Her har jeg DOLet i lange tider, og mange av dem jeg har skrevet med mest her inne,har ikke gratulert meg fant *snufs*

Ikke sant dårlig gjort? *nikker på hodet*

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner sikkert :-D

Her har jeg DOLet i lange tider, og mange av dem jeg har skrevet med mest her inne,har ikke gratulert meg fant *snufs*

Ikke sant dårlig gjort? *nikker på hodet*

:o)

Gratulerer så mye med frøet!! *s*

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har! :-)

Hvordan er formen ellers, forresten?

Du har ja *s*

Men ikke x,x,x,og x :o(

Formen? veldig varierende *lol*

Trøtt og svinger veldig i humøre denne gang (kan bli veldig lei seg kan du skjønne). Kan ikke huske at jeg gjorde det med de tre andre....dessuten er jeg kvalm *gulp*

gruer meg til å begynne å jobbe igjen også......har bare lyst til å sove Zzzz

Men ellers er jeg i toppform *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ja *s*

Men ikke x,x,x,og x :o(

Formen? veldig varierende *lol*

Trøtt og svinger veldig i humøre denne gang (kan bli veldig lei seg kan du skjønne). Kan ikke huske at jeg gjorde det med de tre andre....dessuten er jeg kvalm *gulp*

gruer meg til å begynne å jobbe igjen også......har bare lyst til å sove Zzzz

Men ellers er jeg i toppform *s*

Høres kjent ut, ja ;-)

Svangerskapstegn har en tendens til å komme kraftigere for hvert barn man får har jeg hørt en jordmor si....

Men det er verdt det, da :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut, ja ;-)

Svangerskapstegn har en tendens til å komme kraftigere for hvert barn man får har jeg hørt en jordmor si....

Men det er verdt det, da :-)

Mvh

siden jeg har deg her på tråden kie *s*

har frykten for at det skal gå galt økt med antall barn du har fått?

Tenker på hvor heldig jeg er som har fått tre friske flotte gutter med normale, ukompliserte fødsler.....kan det gå like fint denne gang kommer tankene vet du.....

Har du hatt det slik?

Føler en konstant frykt for å abortere denne gang.....det gjorde jeg ikke før....... og fødselen *grøss*

ja, ja...så ble det skikkelig syteinnlegg i fra meg i dag da.....eller skal jeg si i disse minuttene *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er dol blitt dessverre. Klikker og faenskap, en velger seg personer en vil ha å gjøre med. Alt annet er uinteressant. Åpen og inkluderende er visst blitt fremmedord her inne. Jeg synes det er latterlig, lite voksent, og idiotisk at voksne folk oppfører seg sånn.

Men gratulerer nok en gang fra meg ihvertfall! Håper alt går bra med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden jeg har deg her på tråden kie *s*

har frykten for at det skal gå galt økt med antall barn du har fått?

Tenker på hvor heldig jeg er som har fått tre friske flotte gutter med normale, ukompliserte fødsler.....kan det gå like fint denne gang kommer tankene vet du.....

Har du hatt det slik?

Føler en konstant frykt for å abortere denne gang.....det gjorde jeg ikke før....... og fødselen *grøss*

ja, ja...så ble det skikkelig syteinnlegg i fra meg i dag da.....eller skal jeg si i disse minuttene *lol*

He he...

Ja det der er _veldig_ typisk!

Man føler liksom at man har brukt opp flaksen sin. At flere velskapte barn er for mye å be om. At nå må det vel være din tur....

Leste en artikkel av en jordmor, og hun nevnte også det der som et typisk særtrekk.

Du ser også mye av det på de engelske forumene for de som har mange barn. Tons Of Kids bl.a.

Hvordan har reaksjonene fra familie og venner vært foreløpig? Hvis dere har fortalt det, da.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm? Har du en bolle i ovnen? Kuuult!

Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet. :-)

Når er termin da?

Takk Jane *s*

Ja her bakes det bolle® :-D

I følge terminberegninger på nett er det enten 26.12 eller 29.12

fikk to forskjellig svar på de to mamma sidene.

Har ikke vært hos legen enda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en ørliten titt på de andre innleggene her, før jeg skjønte tegninga!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den nye avleggerspiren, Taj Mahal! Håper du får et godt og trivelig svangerskap, med et vellykket resultat! :o)

Sånn! Tilgitt, nå'a?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en ørliten titt på de andre innleggene her, før jeg skjønte tegninga!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den nye avleggerspiren, Taj Mahal! Håper du får et godt og trivelig svangerskap, med et vellykket resultat! :o)

Sånn! Tilgitt, nå'a?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta en ørliten titt på de andre innleggene her, før jeg skjønte tegninga!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den nye avleggerspiren, Taj Mahal! Håper du får et godt og trivelig svangerskap, med et vellykket resultat! :o)

Sånn! Tilgitt, nå'a?

;o)

Takk Poetica *s*

Bedre sent en aldri :))

åsså vakke du såååå sen da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jane *s*

Ja her bakes det bolle® :-D

I følge terminberegninger på nett er det enten 26.12 eller 29.12

fikk to forskjellig svar på de to mamma sidene.

Har ikke vært hos legen enda......

Gratulerer!!!!

Dog regner jeg med at det ikke er "boller", men en eller annen type afghansk brød! ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!

Dog regner jeg med at det ikke er "boller", men en eller annen type afghansk brød! ;-)

*klem*

Takk Sør :))

Her bakes det Afghanbolle :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...