Gå til innhold

Hva er galt med en person som har tendens for å feste seg i og "dyrke " traumer og negative hendelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig rn veldig uproblematisk person til vanlig. Men noen ganger går jeg i sånn tramedyrkings modus. Lyst til å fortelle og forklare. Liker det ikke og når det skjer blir jeg deprimert. 

Er et noen typer personer, som blir lettere hengende på slike ting enn andre?

Kunne også før lett fortelle om traumer til helt fremmede personer. Før det skjedde noe som gjorde at heg åpnet meg, var jeg helt lukket i motsetning. Følte heller ikke ting var belastning . 

Anonymkode: e7bae...4e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er egentlig rn veldig uproblematisk person til vanlig. Men noen ganger går jeg i sånn tramedyrkings modus. Lyst til å fortelle og forklare. Liker det ikke og når det skjer blir jeg deprimert. 

Er et noen typer personer, som blir lettere hengende på slike ting enn andre?

Kunne også før lett fortelle om traumer til helt fremmede personer. Før det skjedde noe som gjorde at heg åpnet meg, var jeg helt lukket i motsetning. Følte heller ikke ting var belastning . 

Anonymkode: e7bae...4e9

Det er ikke bra å tenke på traumer og henge seg opp i det for da blir man værende i det mønsteret, man må være i nåtiden der man skaper med kjærlighet for seg selv og andre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...