Gå til innhold

Er dette bare en del av angsten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har siste uken merket at jeg har litt tungpust. Vet ikke om det bare er innbilning fra min side eller/og bare en del av angsten? Men jeg føler at når jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg høre meg selv puste i større grad enn før. Har liksom ikke merket det slik før. Jeg har også tidligere hatt blodpropper i lungene og det minner litt om det og bekymrer meg litt bare at den gangen jeg hadde det så ble det mye verre i aktivitet. Nå blir det ikke verre (heldigvis).

Hva kan det være og er det grunn for å bestille legetime? Vil ikke bli oppfattet som hypokonder. Skal også sies at jeg også har slitt litt med angst siste ukene. Kanskje det har skylden at jeg blir mer var på slike ting og at det egentlig ikke er verre enn før og at jeg bare innbiller meg det?

Anonymkode: e075c...30e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke noen her kan si til deg at det bare er angst og at du derfor ikke skal oppsøke lege med din historikk. Det vil være uansvarlig. 

Ville sendt melding til legen og hørt hva han har å si. Hvis det blir verre så bør du kanskje forhøre deg med legevakt. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (12 minutter siden):

Jeg tror ikke noen her kan si til deg at det bare er angst og at du derfor ikke skal oppsøke lege med din historikk. Det vil være uansvarlig. 

Ville sendt melding til legen og hørt hva han har å si. Hvis det blir verre så bør du kanskje forhøre deg med legevakt. 

Godt poeng. Jeg tenker å sende dette høres det greit ut? Og hva kan jeg ha som overskrift?

Jeg har siste uken merket at jeg har litt tungpust. Vet ikke om det bare er innbilning fra min side eller/og bare en del av angsten? Men jeg føler at når jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg høre meg selv puste i større grad enn før. Har liksom ikke merket det slik før. Det blir ikke verre når jeg er i aktivitet og jeg har ingen andre symptomer. Er det mest sannsynlig bare en del av angsten?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Godt poeng. Jeg tenker å sende dette høres det greit ut? Og hva kan jeg ha som overskrift?

Jeg har siste uken merket at jeg har litt tungpust. Vet ikke om det bare er innbilning fra min side eller/og bare en del av angsten? Men jeg føler at når jeg sitter helt stille og slapper av så kan jeg høre meg selv puste i større grad enn før. Har liksom ikke merket det slik før. Det blir ikke verre når jeg er i aktivitet og jeg har ingen andre symptomer. Er det mest sannsynlig bare en del av angsten?

Ville minnet han på at du har hatt blodpropp før. Du kan bare skrive tung pust i overskriften. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Ville minnet han på at du har hatt blodpropp før. Du kan bare skrive tung pust i overskriften. 

Takk for hjelpen 🫶

Skrevet

Med din sykehistorie er det opplagt at du skal bestille en legetime. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...