Gå til innhold

Er dette et overgrep?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går i traumebehandling og sist time spurte psykologen om jeg har vært utsatt for overgrep. Jeg har opplevd noen situasjoner som jeg syntes var veldig vanskelige. Blant annet fra min fars fetter (han var da ca 40 år) da jeg var ca 11 år, liten og spinkel og hadde nettopp begynt å utvikle bryster. Det var sommer, jeg hadde på meg t-skjorte og han kom gående mot meg med blikket festet til brystpartiet. Så kom han frem til meg, klemte om det ene brystet og dro meg hardt mot seg. Jeg hørte at han pustet tungt. Jeg husker alle detaljer hvordan ting så ut rundt meg akkurat der og da. Jeg ble helt iskald og kjente på en uvirkelighetsfølelse. Det var andre voksne tilstede og jeg kan ikke skjønne at ingen så noe, men ingen sa noe. Det skal sies at jeg vokste opp med grov omsorgssvikt så mine foreldre ville heller utsatt meg for noe sånt enn å ta mitt parti mot en de likte godt (de var drikkevenner). Jeg har ofte en følelse av krafsende hender på kroppen, det melder seg oftest når jeg er under psykisk stress. Da prøver jeg å kle på meg mye klær så det skal beskytte meg men det hjelper ikke. Synes dere dette er noe å ta opp? 

Anonymkode: 86b7a...9ee

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...