Havfruen Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Ikke slik at det tar hele fokus i psykoterapien, men nevne det og prate litt rundt det? Eller er det kun fastlegen som gjelder? 0 Siter
nachnoo Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Jeg synes i hvert fall det er helt greit. Vi er ett - ikke todelt. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 18. juli Skrevet 18. juli Jeg følges opp av en psykiater nå som både har ansvar for det psykiske og det fysiske rundt en sykdom. Synes det er veldig greit med en lege som har et helhetlig syn. 1 Siter
Havfruen Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli nachnoo skrev (17 minutter siden): Jeg synes i hvert fall det er helt greit. Vi er ett - ikke todelt. Jeg tenkte kanskje at mandatet til psykiater var kun fokus på psykisk helse. Men vi er jo en kropp som du sier. 1 Siter
Havfruen Skrevet 18. juli Forfatter Skrevet 18. juli Fru2020 skrev (16 minutter siden): Jeg følges opp av en psykiater nå som både har ansvar for det psykiske og det fysiske rundt en sykdom. Synes det er veldig greit med en lege som har et helhetlig syn. Da er du heldig☺️ 1 Siter
Livetsperle Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Fysisk og psykisk henger sammen og da må man kunne snakke om begge deler. 0 Siter
frosken Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Havfruen skrev (10 timer siden): Jeg tenkte kanskje at mandatet til psykiater var kun fokus på psykisk helse. Men vi er jo en kropp som du sier. Det er forskjell på å snakke om et problem mht somatisk helse og det å forvente at psykiateren skal igangsette utredning/behandling for problemet. 0 Siter
Havfruen Skrevet 19. juli Forfatter Skrevet 19. juli frosken skrev (28 minutter siden): Det er forskjell på å snakke om et problem mht somatisk helse og det å forvente at psykiateren skal igangsette utredning/behandling for problemet. Ja, jeg tenkte mest på drøfting av en problemstilling. 0 Siter
nachnoo Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli Dette er så personavhengig. Jeg har møtt leger som straks de begynner i psykiatrien ikke vil ha noe med det somatiske å gjøre. På den andre side har du dem (slike som meg) som synes somatiske problemstillinger gjør jobben enda mer spennende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli Skrevet 19. juli nachnoo skrev (16 minutter siden): Dette er så personavhengig. Jeg har møtt leger som straks de begynner i psykiatrien ikke vil ha noe med det somatiske å gjøre. På den andre side har du dem (slike som meg) som synes somatiske problemstillinger gjør jobben enda mer spennende. Riktig. Da er det bare å spørre mao. Anonymkode: 9abaa...e13 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.