Gå til innhold

Om man går i terapi hos psykiater (eventuelt psykolog) kan man ta opp problemstilling vedrørende fysisk helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke slik at det tar hele fokus i psykoterapien, men nevne det og prate litt rundt det? Eller er det kun fastlegen som gjelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes i hvert fall det er helt greit. 
Vi er ett - ikke todelt. 

Skrevet

Jeg følges opp av en psykiater nå som både har ansvar for det psykiske og det fysiske rundt en sykdom. Synes det er veldig greit med en lege som har et helhetlig syn.

Skrevet
nachnoo skrev (17 minutter siden):

Jeg synes i hvert fall det er helt greit. 
Vi er ett - ikke todelt. 

Jeg tenkte kanskje at mandatet til psykiater var kun fokus på psykisk helse. Men vi er jo en kropp som du sier. 

Skrevet
Fru2020 skrev (16 minutter siden):

Jeg følges opp av en psykiater nå som både har ansvar for det psykiske og det fysiske rundt en sykdom. Synes det er veldig greit med en lege som har et helhetlig syn.

Da er du heldig☺️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...