Gå til innhold

Når det mørkner....


Gjest Liza i London

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

..hvordan skal jeg da finne veien videre?

Om litt over 12 timer skal vi sitte i den pyntete kirken, se på lysene som er tent i hvitt sollys....og det vil bli mørkere i meg og rundt meg.

Oh, Lord!

This is our desire

To walk the path of life that Thou hath given us.

Do what you think is best

for we do not know......

presten leste bønnen som en velsignelse over oss da vi giftet oss. I morgen skal den samme presten lese det som avskjed. Som den endelige oppløsningen av et ekteskap......

jeg tror det ikke! jeg nekter å tro at dette var det beste for oss.....for barna våre....Hvordan skal jeg svare dem når de spør?

Gutten min sier fremdeles at han vil holde tale for daddy.....og minstegutten, bittelille Alexander som snart er fire mndr skal også få være med. Han skal ligge på Nanny's fang....så lenge han er stille.....når han vokser opp, jeg vil at han skal vite at han fikk være med å si farvel til papa sammen med storebror og søstrene sine.

Jeg har ny svart drakt...og svart hatt....den er altfor tung for meg....jeg kjøpte en rød kjole i helgen...jeg VIL ha den på meg!! uansett!! jeg vil være ung og glad for ham....for det var det jeg var...og sur og kranglete og sinna...hvorfor skal jeg være svart og verdig?

Gi meg styrke, noen!!

Svigermor og svigerfar er gamle.....de har mistet en sønn. Søskene har mistet en bror. Barna har mistet en far....de trenger meg alle sammen. Jeg er ekspert på sorg og savn og smerte.....jeg må være sterk for dem.

Vær så snill, fortell meg - jeg som liksom skal vite dette - hvordan klarer jeg det?

Jeg savner ham så.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi er her... vi går ved siden av deg.......... len deg til oss om du er sliten..

vi er her liza..

hang in there.

*myke varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner deg ikke, men jeg sender deg alt jeg har av krefter og styrke...

Tenker på deg. Har lest innleggene dine.

*Varm klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er her... vi går ved siden av deg.......... len deg til oss om du er sliten..

vi er her liza..

hang in there.

*myke varme klemmer*

bær den kjolen du har kjøpt....

Det høres riktig ut..

*klemmer godt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skulle jeg ønske at jeg kunne være et lys for deg... Da skulle jeg aldri ha sluknet...

...når du er redd...

...skulle jeg ønske at jeg var tryggheten... Da skulle jeg aldri forlate deg...

...når det stormer...

...skulle jeg ønske jeg var stillheten... Da skulle jeg vernet om deg og dine...

...når du har det vondt...

...skulle jeg ønske at jeg kunne lindre smerte... Da skulle jeg lindret din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skulle jeg ønske at jeg kunne være et lys for deg... Da skulle jeg aldri ha sluknet...

...når du er redd...

...skulle jeg ønske at jeg var tryggheten... Da skulle jeg aldri forlate deg...

...når det stormer...

...skulle jeg ønske jeg var stillheten... Da skulle jeg vernet om deg og dine...

...når du har det vondt...

...skulle jeg ønske at jeg kunne lindre smerte... Da skulle jeg lindret din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ord blir så fattige i en slik sammenheng...

Gjør det du føler er best, du. Hvis du følger følelsene dine tror jeg at du vil hs størst sjanse for å gjøre det rette.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Liza kan ikke forestille meg det du går igjennom nå.

Tenker på deg, og sender deg varme tanker og ønsker deg all styrke du trenger for dagen.

Når det gjelder kjolen, gjør det du synes best, jeg skjønner tankegangen din veldig godt.

Gode varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skulle jeg ønske at jeg kunne være et lys for deg... Da skulle jeg aldri ha sluknet...

...når du er redd...

...skulle jeg ønske at jeg var tryggheten... Da skulle jeg aldri forlate deg...

...når det stormer...

...skulle jeg ønske jeg var stillheten... Da skulle jeg vernet om deg og dine...

...når du har det vondt...

...skulle jeg ønske at jeg kunne lindre smerte... Da skulle jeg lindret din...

Utrolig pene ord, Leenie.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ser at du har det vondt,

men eg kan ikkje grina alle tårene for deg

Du må grina de sjøl,

men eg vil grina med deg.

(Bjørn Eidsvåg)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fortelle deg hvordan du skal komme deg gjennom dette ,men jeg kan fortelle deg at vi er mange som er her for deg.

Du kan alltid skrive dine tanker og følelser her ,og vi vil gi deg trøst og støtte så godt vi kan.

Du må være sterk for barna dine ,men her inne kan du kaste masken og gråte fritt. Du kan hulke ut din sorg ,rope ,skrike og gråte stille hvis du vil ,og vi skal holde rundt deg.

Hvid du vil gå i rød kjole ,så gjør det. Vær den Liza HAN kjente ,ikke den alle andre forventer at du skal være.

Jeg tenner et lys i dag....

*Styrke-klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trampe

Kjære deg...

Se her, ta min hånd når du føler du trenger ekstra styrke... Som en av de andre sa, len deg inntil oss, og vi er der for deg....

Sender deg all min styrke, LIza... Ta imot den, bruk den...

Og du? Ta den røde kjolen, om det er det du føler for... Vær den _du_ er, og ikke den andre vil du skal være...

Vit at jeg tenker på deg og dine på denne tunge dagen...

*gode varme klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Liza...

Du gjør akkurat det du skal gjøre for å klare dette - du holder ut, men gjennomlever smerten.

Dette ER smertefullt - det er vel nettopp å miste som er det mest skremmende for de fleste av oss. Kjærlighet innebærer en stor risiko - smerten ved det eventuelle tapet av den man elsker...

Fortsett å skrive her. Jeg vil igjen takke deg for at du velger å dele noen av dine tanker og følelser med oss i denne vanskelige tiden. Du belaster oss ikke - du beriker oss...

Lykke til i dag. Vi er mange som kommer til å tenke på deg og barna dine i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære LIza

Hvis du vil ha på deg den røde kjolen, så ta den på deg. Vær den du er og den du var for han.

Har så ufattelig vondt av deg ... mine tanker går til deg og dine i denne vanskelige stunden.

Varme klemmer og tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...