AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg lurer på om jeg nettopp hadde en kort hypomani på ca 5 dager. Jeg er utmattet, så jeg har lav energi. Men jeg hadde mer energi enn vanlig og gikk 3 korte, planlagte fjellturer 3 dager på rad og munnen gikk i ett. Hoppet fra tema til tema (snakket for å snakke).Veldig uvanlig for meg. Men jeg er i utgangspunktet i bedring fra depresjon. Dessverre etter disse 5 dagene har jeg gått i kjelleren igjen. Jeg er ikke vant til raske endringer, hos meg virker sykdom seigt og langvarig. Kan det sees på som en bedring i depresjon som går i bølger? Er det vanlig? Anonymkode: f352e...144 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Ja, det kan helt klart ha vært en hypomani. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (13 minutter siden): Ja, det kan helt klart ha vært en hypomani. Min forrige og eneste til da hypomani varte lengre og var meget intens. Men de kommer vel i ulike grader og i med at jeg er medisinert nå så blir de vel svakere heldigvis. Anonymkode: f352e...144 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.