Gå til innhold

Kan man kjenne hypomani mest i hodet, mindre i kroppen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg nettopp hadde en kort hypomani på ca 5 dager. Jeg er utmattet, så jeg har lav energi. Men jeg hadde mer energi enn vanlig og gikk 3 korte, planlagte fjellturer 3 dager på rad og munnen gikk i ett. Hoppet fra tema til tema (snakket for å snakke).Veldig uvanlig for meg.

Men jeg er i utgangspunktet i bedring fra depresjon. Dessverre etter disse 5 dagene har jeg gått i kjelleren igjen. Jeg er ikke vant til raske endringer,  hos meg virker sykdom seigt og langvarig. Kan det sees på som en bedring i depresjon som går i bølger? Er det vanlig?

Anonymkode: f352e...144

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan helt klart ha vært en hypomani.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (13 minutter siden):

Ja, det kan helt klart ha vært en hypomani.

Min forrige og eneste til da hypomani varte lengre og var meget intens. Men de kommer vel i ulike grader og i med at jeg er medisinert nå så blir de vel svakere heldigvis. 

Anonymkode: f352e...144

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...