AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Lengre. Jeg har depresjon. Sex-livet er ikke eksisterende, men om det skulle ha tatt seg opp måtte det vært på en hard/streng/mindre empatisk måte. Andre som kan kjenne det samme måte? Anonymkode: 29a2e...b78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Hvorfor er det slik tror du? Anonymkode: a6719...d29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvorfor er det slik tror du? Anonymkode: a6719...d29 Jeg har endret meg som person tenker jeg. Anonymkode: 29a2e...b78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hva sier partneren din om dette? Anonymkode: 89e2a...cfd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva sier partneren din om dette? Anonymkode: 89e2a...cfd Vi snakker dessverre ikke om det. Anonymkode: 29a2e...b78 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.