Gå til innhold

Noen andre som har utviklet stressinkontinens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lekker urin når jeg hopper, nyser, ler hardt osv. Har blitt utfordrende å sette inn tampong og den sklir fort ut og ned dessverre. Jeg har fedme og er 45 år. Kroppen forfaller. Hva eventuell gjorde du med problemet?

Anonymkode: 1f9a1...e6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg lekker urin når jeg hopper, nyser, ler hardt osv. Har blitt utfordrende å sette inn tampong og den sklir fort ut og ned dessverre. Jeg har fedme og er 45 år. Kroppen forfaller. Hva eventuell gjorde du med problemet?

Oppsøk legen din og bli henvist til utredning. Jeg fikk tvt-operasjon da jeg var 37 år gammel, etter ett år med utprøving av andre ting som ikke fungerte, og har ikke angret ett sekund. Etter det kan jeg løpe til bussen, jogge og alt det der - men hopper ikke på trampoline uten truseinnlegg, for å si det på den måten. ;)

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Oppsøk legen din og bli henvist til utredning. Jeg fikk tvt-operasjon da jeg var 37 år gammel, etter ett år med utprøving av andre ting som ikke fungerte, og har ikke angret ett sekund. Etter det kan jeg løpe til bussen, jogge og alt det der - men hopper ikke på trampoline uten truseinnlegg, for å si det på den måten. ;)

Tvt- hva er det?😄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener bekkenbunnen hver dag🙃

Anonymkode: d2b31...15e

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Du kan også prøve medisinen Betmiga. 

TAKK. Må man ta gynekologisk undersøkelse for å få den på resept? Jeg har unnvikende pf og makter ikke tanken på det...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TAKK. Må man ta gynekologisk undersøkelse for å få den på resept? Jeg har unnvikende pf og makter ikke tanken på det...

Nei, du må kun snakke med legen din. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (2 minutter siden):

Så bra, lettet over det.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Vil medisinen kunne hjelpe mot min enorme tørste og vannlating i tillegg? Bp/litium. 

Skrevet

Det viktigste jeg gjorde var rett og slett å gå ned i vekt. Da løste problemet seg helt for meg. 

Skrevet

Men jeg sier ikke at det vil løse problemet for alle, bare at for meg var det nok der skoen trykket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vil medisinen kunne hjelpe mot min enorme tørste og vannlating i tillegg? Bp/litium. 

Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
tilstede skrev (35 minutter siden):

Det viktigste jeg gjorde var rett og slett å gå ned i vekt. Da løste problemet seg helt for meg. 

Ja, det gjorde det nok! Jeg har matavhengighet og spising som min mestringsverktøy nummer 1. Håper at jeg ved hjelp av terapi kan finne motivasjon til vektnedgang. Slanket meg 50 kg for 4 år siden, så begynte jeg på Zyprexa og begynte å spise mengder.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tvt- hva er det?😄

Et inngrep som gjøres i lokalbedøvelse hvor man setter inn en slags slynge (den opereres inn under huden og man merker ingenting til den etterpå) som hjelper til med å holde blæra oppe og tett.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, det gjorde det nok! Jeg har matavhengighet og spising som min mestringsverktøy nummer 1. Håper at jeg ved hjelp av terapi kan finne motivasjon til vektnedgang. Slanket meg 50 kg for 4 år siden, så begynte jeg på Zyprexa og begynte å spise mengder.

Jeg gikk fra BMI 42 til 20 og problemet ble betydelig forverret, så det er ikke sikkert vektreduksjon hjelper, altså.  (Det er sikkert ikke grunnen til forverringen heller).

Anonymkode: 9219e...4fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg gikk fra BMI 42 til 20 og problemet ble betydelig forverret, så det er ikke sikkert vektreduksjon hjelper, altså.  (Det er sikkert ikke grunnen til forverringen heller).

Anonymkode: 9219e...4fa

Har/hadde du lekkasje ved sex/orgasme?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...