Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er faen skjæra meg ikke mulig! For engangs skyld skal jeg jobbe fra 08.00 - 16.00, som normale folk, men får jeg sove når jeg legger meg på kvelden? Jeg la med på et meget dannet tidspunkt, 23.30, prøvde alle triks for å få sove; ett glass vin, legge seg under dyna, utenfor dyna, snu dyna, snu puta, under puta, over puta, klokken 02.00 lukket jeg øynene, tenke på en jente og meg i 69 positur og tok meg en runk, det funka, jeg sovna, men klokken 03.00 våkna jeg igjen og siden det er begrenset hvor mange ganger man gidder å runke i løpet av natta sitter jeg nå her, lys våken og venter på å bli trøtt slik at dagen blir et reine ville helvete...

Dum som jeg er har jeg også lovet å trene med en kompis rett etter jobben, og siden jeg har bilen hans så har jeg vel ikke noe valg, altså er jeg ikke hjemme før 19.00 ikveld. Dette tyder på å bli en lang dag.

Det eneste som mangler nå er at køen på E18 inn til byen ikke ligner grisen og at en premenstruel fitte av en kjerring kjører feil i en rundkjøring og kræsjer med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50385-et-reine-ville/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker deg en riktig fin dag, SierDuDet.... ;o)))

Du hørtes nesten ut som du var litt premenstruell selv i dag... *ler*

Håper dagen blir bedre enn forventet og ønsker deg ei flott helg også!!!

*klem*

Du må sove godt til natta, om ikke annet! Og jeg som trodde at jeg kanskje vekket deg da jeg sendte melding ti over halv sju i morges?! Da var du jaggu på tur til byen :-o Jeg sovna visst igjen jeg, og holdt på å sovne av. Men vi rakk å komme oss avgårde slik at vi nådde frem på minuttet vi skulle være hos legen.

Var hos legen med Ida i dag jeg, og ENDELIG har vi fått noe greier som kanskje kan gjøre ting litt bedre. Er så møkklei av at det ikke har skjedd noen forbedringer av seg selv, så nå måtte jeg bare dra med henne.

Ei natt i blandt med lite søvn funker, men ikke om det blir mange av dem. Iallefall ikke for meg...

Mobilen min kræsjet med flisa nede i gangen hos foreldrene mine i morges, forresten, så nå ser jeg ikke annet enn de to øverste linjene i displayet :-( Så om du sender meldinger, må de være på mindre enn to linjer! Skal kjøpe av en kompis i Oslo hans mobil, men har ikke truffet ham på ei stund, og gjør vel heller ikke det denne helga...

I've got to be patient ;)

*Klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50385-et-reine-ville/#findComment-197122
Del på andre sider

Du må sove godt til natta, om ikke annet! Og jeg som trodde at jeg kanskje vekket deg da jeg sendte melding ti over halv sju i morges?! Da var du jaggu på tur til byen :-o Jeg sovna visst igjen jeg, og holdt på å sovne av. Men vi rakk å komme oss avgårde slik at vi nådde frem på minuttet vi skulle være hos legen.

Var hos legen med Ida i dag jeg, og ENDELIG har vi fått noe greier som kanskje kan gjøre ting litt bedre. Er så møkklei av at det ikke har skjedd noen forbedringer av seg selv, så nå måtte jeg bare dra med henne.

Ei natt i blandt med lite søvn funker, men ikke om det blir mange av dem. Iallefall ikke for meg...

Mobilen min kræsjet med flisa nede i gangen hos foreldrene mine i morges, forresten, så nå ser jeg ikke annet enn de to øverste linjene i displayet :-( Så om du sender meldinger, må de være på mindre enn to linjer! Skal kjøpe av en kompis i Oslo hans mobil, men har ikke truffet ham på ei stund, og gjør vel heller ikke det denne helga...

I've got to be patient ;)

*Klemmer*

Hva gjorde flisa nede i gangen hos foreldrene dine? ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50385-et-reine-ville/#findComment-197941
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...