stjernestøv Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Når man skal til utlandet kan man ta med se alimemazin i kofferten? Eller må man ha skriv fra legen? 0 Siter
Glitter Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Går nok bra å bare ha det i kofferten. Ikke i håndbagasjen. Jeg har hatt medisiner i håndbagasjen, men da har de ligget i dosett og ikke en hel boks. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Glitter skrev (15 minutter siden): Går nok bra å bare ha det i kofferten. Ikke i håndbagasjen. Jeg har hatt medisiner i håndbagasjen, men da har de ligget i dosett og ikke en hel boks. Ok han får ha det i kofferten da. 0 Siter
Livetsperle Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg har alltid hatt med medisin i koffert i esken men også ett brett eller to i håndbagasjen hvis kofferten skulle forsvinne. Ingen problem 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden Livetsperle skrev (11 minutter siden): Jeg har alltid hatt med medisin i koffert i esken men også ett brett eller to i håndbagasjen hvis kofferten skulle forsvinne. Ingen problem Ok, da går det vel bra da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.