Den forsvunne diamanten Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Hei, lurer på hvordan man kan finne en god fastlege som er flink på psykiske lidelser i Ås kommune. Noen tips? 0 Siter
Havfruen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (Akkurat nå): Hei, lurer på hvordan man kan finne en god fastlege som er flink på psykiske lidelser i Ås kommune. Noen tips? Ringe kommunelegen? 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Havfruen skrev (11 minutter siden): Ringe kommunelegen? Oi går det an? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (52 minutter siden): Oi går det an? @nachnoo vet du svar på spørsmål til ts? Anonymkode: ace9f...0ed 0 Siter
nachnoo Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Det finnes så vidt jeg vet ingen steder men direkte kan finne denne informasjonen. For å bli fastleger/spesialister i allmennmedisin trenger legene et år på sykehus. Dette valget sier mye om kompetanse. Finner du en lege som har hatt et år på en psykiatrisk klinikk/DPS, er det økt sannsynlighet for at hun er god på dette. Å ringe kommuneoverlegen er et godt forslag. Det kan også være smart å høre hva andre med psykiske lidelser sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (2 timer siden): Hei, lurer på hvordan man kan finne en god fastlege som er flink på psykiske lidelser i Ås kommune. Noen tips? sjekk legelisten.no Anonymkode: 8803d...f6d 0 Siter
frosken Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Den forsvunne diamanten skrev (4 timer siden): Hei, lurer på hvordan man kan finne en god fastlege som er flink på psykiske lidelser i Ås kommune. Noen tips? Dersom du trives godt med nåværende fastlege, så bør du kanskje vurdere å la være å bytte inntil videre? Det ser ut til å være 5 fastleger med ledig kapasitet på Ås, men to av dem kan du også få time til uten at de er din fastlege - i følge kommunens nettsider. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden frosken skrev (12 timer siden): Dersom du trives godt med nåværende fastlege, så bør du kanskje vurdere å la være å bytte inntil videre? Det ser ut til å være 5 fastleger med ledig kapasitet på Ås, men to av dem kan du også få time til uten at de er din fastlege - i følge kommunens nettsider. Oja ok. Ja der kan jo være lurt! Er veldig fornøyd med min fastlege. 0 Siter
ISW Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Hvis noen trenger en fastlege med kompetanse i psykiatri i Bærum, evt. Asker eller Oslo Vest, så vet jeg om en som nylig har startet opp praksis som fastlege og har 250 ledige plasser på listen sin. Han er spesialist i allmennmedisin, og tok året på sykehus i psykiatrien, ref. kommentaren til Nachnoo. Bare å sende meg en PM hvis noen ønsker navnet. Endret 2 timer siden av ISW 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.