AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har glemt hva den heter. Noen som vet? Anonymkode: 0bb83...88a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden In treatment på HBO? Anonymkode: 5ba12...300 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): In treatment på HBO? Anonymkode: 5ba12...300 Ja! Takk! Anonymkode: 0bb83...88a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Vi er på tredje sesong nå, veldig bra serie. Anonymkode: 5ba82...6e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Vi er på tredje sesong nå, veldig bra serie. Anonymkode: 5ba82...6e3 Takk! Jeg ser første episode nå😊 Anonymkode: 0bb83...88a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Takk! Jeg ser første episode nå😊 Anonymkode: 0bb83...88a Jeg må si at pasientene i serien er overraskende åpne og pratsomme. Jeg er en lukket østers i forhold. Men jeg jobber hardt med å bli trygg! @nachnoo er de stille pasientene de terapeutene minst ønsker på kontoret? Anonymkode: 0bb83...88a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.