Gå til innhold

Han var en fin sager som døde alt for tidlig


Gjest Boblymamma

Anbefalte innlegg

Gjest Boblymamma

Hei dere !

http://www.roughstock.com/history/images/jimreeves_3.jpg

Dette er min store barndoms og ungdomshelt.Stemmen som jeg aldri glemmer fra USA.Traff han i 64 i Njårdhallen i Oslo,var en liten jente som satt i rullestol som kjempet meg vidre gjennom livet.Han tok meg opp på sitt fang å sa gi aldri opp ord som jeg aldri vil glemme.Slik er det med flotte minner,nå er jeg og gubben invitert til Jim Reeves nevø John Rex Reeves i Texas.

Vi drar nok !!!

cowboyhilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker jeg fikk en singel med Jim Reeves da jeg var barn. Hørte på den opp og opp igjen. Jo, han hadde en flott stemme.

Dra dere! En slik sjanse kommer kanskje ikke tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fikk en singel med Jim Reeves da jeg var barn. Hørte på den opp og opp igjen. Jo, han hadde en flott stemme.

Dra dere! En slik sjanse kommer kanskje ikke tilbake.

Vet ikkje kor gammal han var når han døde.

Men han var/blir ei legende innen genren uansett, hans navn vil nok leve videre i maaaange år fremover.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblymamma

Jeg har hørt han var en forferdelig rasist. Men han sang fint! :-)

Hei Flisa :-)

Han var i Sør Afrika og falt totalt for landet og han hadde tengt å ha ferie hus der.Han var jo selv mix mellom indianer og irlender.Så jeg får nok ikke det til å stemme etter det jeg har sett,men de døde kan jo ikke forsvare seg.Da er det jo lett åprate dritt om dem.Hvis du klare å legge fram bevis skal jeg tro deg,jeg har besøkt Johh Rex i 86 og hans beste venn er fra Mexico.

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblymamma

Vet ikkje kor gammal han var når han døde.

Men han var/blir ei legende innen genren uansett, hans navn vil nok leve videre i maaaange år fremover.

Mvh

hei Geir

Han hadde blitt 40 i August 1964,og døde 31 juli samme år i flyulykke.Han er en legende og han fikk Elvis Presley in på sceenen i 1953.han dyttet Elvis inn fordi han var meget nervøs.vi hadde nok gått glipp av god rock hvis ikke han hadde gjort det.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblymamma

Vet ikkje kor gammal han var når han døde.

Men han var/blir ei legende innen genren uansett, hans navn vil nok leve videre i maaaange år fremover.

Mvh

hei Geir

Han hadde blitt 40 i August 1964,og døde 31 juli samme år i flyulykke.Han er en legende og han fikk Elvis Presley in på sceenen i 1953.han dyttet Elvis inn fordi han var meget nervøs.vi hadde nok gått glipp av god rock hvis ikke han hadde gjort det.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...