AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:11 Skrevet mandag kl 21:11 Jeg har brukt Vival i 10 år . Nå har jeg fått ny lege som sier at jeg ikke får mer benzodiasepam, hverken Sobril eller Vival. Er det noen som har erfaring med Atarax ? Anonymkode: f22d3...a7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:35 Skrevet mandag kl 21:35 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg har brukt Vival i 10 år . Nå har jeg fått ny lege som sier at jeg ikke får mer benzodiasepam, hverken Sobril eller Vival. Er det noen som har erfaring med Atarax ? Anonymkode: f22d3...a7e Har du brukt Vival hver dag? Mot angst? Anonymkode: bbd27...95f 0 Siter
cilie Skrevet mandag kl 21:40 Skrevet mandag kl 21:40 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har brukt Vival i 10 år . Nå har jeg fått ny lege som sier at jeg ikke får mer benzodiasepam, hverken Sobril eller Vival. Er det noen som har erfaring med Atarax ? Anonymkode: f22d3...a7e Forstår ikke den nye legen at det er drøyt å endre dette over natten? Atarax kan vel ikke måle seg med benzo. 0 Siter
ISW Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Hva er målsetningen med Atarax? Dempe angst eller bedre søvn? For begge tilfellene (og for kombinasjonen) finnes det langt bedre medisiner enn Atarax. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.