AnonymBruker Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli Ikke hver gang, men på dager det kjennes uoverkommelig å møte opp? Kanskje med virkning at en blir tryggere og åpnere? Anonymkode: 18d17...2fb 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. juli Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke hver gang, men på dager det kjennes uoverkommelig å møte opp? Kanskje med virkning at en blir tryggere og åpnere? Anonymkode: 18d17...2fb Nei, det bør du ikke gjøre. 1 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli Nei, absolutt ikke. Det kan redusere effekten av behandlingen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli XbellaX skrev (41 minutter siden): Nei, absolutt ikke. Det kan redusere effekten av behandlingen. Hmm. Jeg tenker at alternativet blir avlyste timer. Jeg kan spørre terapeuten! Anonymkode: 18d17...2fb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hmm. Jeg tenker at alternativet blir avlyste timer. Jeg kan spørre terapeuten! Anonymkode: 18d17...2fb For å klare å møte opp til timer setter du en fot foran den andre. Og så sier du det til terapeuten; i dag måtte jeg tvinge meg selv til å komme hit. Å møte opp uten sobril klarer du! Anonymkode: d2e0f...282 1 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hmm. Jeg tenker at alternativet blir avlyste timer. Jeg kan spørre terapeuten! Anonymkode: 18d17...2fb Det bør du gjøre. Det kan ha en dårlig effekt på selve terapien om du velger den veien. Terapi er beinhard jobbing, du klarer å gå dit selv om det gjør vondt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli XbellaX skrev (4 timer siden): Det bør du gjøre. Det kan ha en dårlig effekt på selve terapien om du velger den veien. Terapi er beinhard jobbing, du klarer å gå dit selv om det gjør vondt. Ja, jeg kan se i veggen når jeg prater. Det hjelper litt. Anonymkode: 18d17...2fb 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, jeg kan se i veggen når jeg prater. Det hjelper litt. Anonymkode: 18d17...2fb Bra, og så utfordrer du deg selv litt på dette. Snakk med behandleren din, fortell at dette er vanskelig for deg - så sant du ikke alt har gjort det. Hør om vedkommende har noen gode tips til deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. juli Skrevet 21. juli XbellaX skrev (1 time siden): Bra, og så utfordrer du deg selv litt på dette. Snakk med behandleren din, fortell at dette er vanskelig for deg - så sant du ikke alt har gjort det. Hør om vedkommende har noen gode tips til deg. Takk, det skal jeg gjøre! Anonymkode: 18d17...2fb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.