AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ser du på sex som noe vakkert og litt hellig, eller tenker du på det mer som en hobby, noe et menneske trenger like mye som som mat derfor nødvendig, eller ser du på det som noe litt ekkelt noe man kan være foruten? Anonymkode: 0f6a5...0de 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser du på sex som noe vakkert og litt hellig, eller tenker du på det mer som en hobby, noe et menneske trenger like mye som som mat derfor nødvendig, eller ser du på det som noe litt ekkelt noe man kan være foruten? Anonymkode: 0f6a5...0de Jeg synes kroppen er ekkel og jeg har fedme, så det er vanskelig å tenke på sex uten å tenke på skam. Anonymkode: 0b18c...1e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg vet ikke helt. Har aldri hatt sex men er vel lov å svare likevel? Aller mest ser jeg på det som noe skummelt fordi jeg tenker man er på det aller mest sårbare da. Og det gjør meg redd for å prøve... Anonymkode: 83e00...481 0 Siter
Lillemus Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ser du på sex som noe vakkert og litt hellig, eller tenker du på det mer som en hobby, noe et menneske trenger like mye som som mat derfor nødvendig, eller ser du på det som noe litt ekkelt noe man kan være foruten? Anonymkode: 0f6a5...0de Jeg ser på det som noe deilig og fint jeg deler med den jeg elsker. 😀 0 Siter
Grendel Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Blanding av de to første alternativene. "Vakkert og litt hellig" +"hobby". For meg er det viktig, men det er ikke like "nødvendig" som mat for noen. Det er ikke ekkelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Grendel skrev (1 time siden): Blanding av de to første alternativene. "Vakkert og litt hellig" +"hobby". For meg er det viktig, men det er ikke like "nødvendig" som mat for noen. Det er ikke ekkelt. Jeg synes også at det er flaut/tabu på en måte. Skjønner meg ikke på folk som prater åpent om det!! Anonymkode: 0b18c...1e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden For meg er sex noe herlig og nydelig jeg deler med min partner. Anonymkode: 1d27c...dd1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.