Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser du på sex som noe vakkert og litt hellig, eller tenker du på det mer som en hobby, noe et menneske trenger like mye som som mat derfor nødvendig, eller ser du på det som noe litt ekkelt noe man kan være foruten? 

Anonymkode: 0f6a5...0de

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ser du på sex som noe vakkert og litt hellig, eller tenker du på det mer som en hobby, noe et menneske trenger like mye som som mat derfor nødvendig, eller ser du på det som noe litt ekkelt noe man kan være foruten? 

Jeg synes kroppen er ekkel og jeg har fedme, så det er vanskelig å tenke på sex uten å tenke på skam.

Anonymkode: 0b18c...1e6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Har aldri hatt sex men er vel lov å svare likevel? Aller mest ser jeg på det som noe skummelt fordi jeg tenker man er på det aller mest sårbare da. Og det gjør meg redd for å prøve...

Anonymkode: 83e00...481

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg ser på det som noe deilig og fint jeg deler med den jeg elsker. 😀

Skrevet

Blanding av de to første alternativene. "Vakkert og litt hellig" +"hobby".

For meg er det viktig, men det er ikke like "nødvendig" som mat for noen. Det er ikke ekkelt. 

AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Blanding av de to første alternativene. "Vakkert og litt hellig" +"hobby".

For meg er det viktig, men det er ikke like "nødvendig" som mat for noen. Det er ikke ekkelt. 

Jeg synes også at det er flaut/tabu på en måte. Skjønner meg ikke på folk som prater åpent om det!!

Anonymkode: 0b18c...1e6

AnonymBruker
Skrevet

For meg er sex noe herlig og nydelig jeg deler med min partner. 

Anonymkode: 1d27c...dd1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...