Gå til innhold

Retz


Wulfi

Anbefalte innlegg

Så flott at det funker igjen da !!! Høvdingen er nå visst god å ha av og til ;-)

Jeg skal til tannlegen 13.45 :-( Var så nervøs at jeg våkna i 06.00 tiden med en mage som har slått seg heeelt vrang !!! :-(

Men ,men.... overlever vel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Funker og funker, var visst litt for optimistisk til å begynne med. Den funker helt til jeg restarter/skrur den av. Da er det på'n igjen med å gå inn i windowsregisteret, proxyinnstillinger, lan og hele suppa. :-/ Akkurat nå virker den IKKE.

Tannlege om halvannen time.

Drittdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker og funker, var visst litt for optimistisk til å begynne med. Den funker helt til jeg restarter/skrur den av. Da er det på'n igjen med å gå inn i windowsregisteret, proxyinnstillinger, lan og hele suppa. :-/ Akkurat nå virker den IKKE.

Tannlege om halvannen time.

Drittdag.

Pekksnodig maskin du har !!! Håper de finner feilen ,og får fikset den SKIKKELIG. Må være noe riv ruskende galt der et sted....

Kan jeg ta både Ibux (vanlig 200mg) ,og Vival ? eller ?

*dårlig og nervøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Pekksnodig maskin du har !!! Håper de finner feilen ,og får fikset den SKIKKELIG. Må være noe riv ruskende galt der et sted....

Kan jeg ta både Ibux (vanlig 200mg) ,og Vival ? eller ?

*dårlig og nervøs*

Jada, hiv innpå.

Jeg går uten dop i dag - har avansert til tøffing, vettu - han SA han bare skulle se. Da holder det sikkert å gape uten å sette seg i stolen, kanskje jeg til og med slipper unna med å stå utafor skranken. Eller at han kommer ut på gangen. Ved utgangsdøra.

*kjenner panikken stiger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, hiv innpå.

Jeg går uten dop i dag - har avansert til tøffing, vettu - han SA han bare skulle se. Da holder det sikkert å gape uten å sette seg i stolen, kanskje jeg til og med slipper unna med å stå utafor skranken. Eller at han kommer ut på gangen. Ved utgangsdøra.

*kjenner panikken stiger*

Huff...Vi får håpe det går bra med oss begge to. Men jeg er enig , dette ER en drittdag !!!

Hmm...Kom plutselig på at jeg må finne ut hva jeg skal ha på meg på søndag !!! *hyyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Huff...Vi får håpe det går bra med oss begge to. Men jeg er enig , dette ER en drittdag !!!

Hmm...Kom plutselig på at jeg må finne ut hva jeg skal ha på meg på søndag !!! *hyyyl*

Ikke helt passende med Felleskjøp-joggissen kanskje? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt passende med Felleskjøp-joggissen kanskje? ;-)

Neeei , kanskje ikke. Får se hva jeg finner.....*Sukk*

Må huske å kjøpe kort også...*noterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...