Gå til innhold

Lion


Gjest Basseluska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noddy er Konge. Jeg vurderer faktisk å starte en fanklubb for Noddy.

Spesielt godt liker jeg kommentaren: "Vil du ringe litt med bjella mi?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Noddy er Konge. Jeg vurderer faktisk å starte en fanklubb for Noddy.

Spesielt godt liker jeg kommentaren: "Vil du ringe litt med bjella mi?"

Ja, det er liksom en seksuell undertone også i denne serien. Bra at de fleste unger er så tette i hodet at de ikke skjønner det.

Han gamle mannen med alveørene virker noe kinky. Han kjegleforma mannen derimot, utgjør vel neppe noen trussel. Han kan jo ikke ha noe pikk når han ikke har noe skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er liksom en seksuell undertone også i denne serien. Bra at de fleste unger er så tette i hodet at de ikke skjønner det.

Han gamle mannen med alveørene virker noe kinky. Han kjegleforma mannen derimot, utgjør vel neppe noen trussel. Han kan jo ikke ha noe pikk når han ikke har noe skritt.

Det har du rett i.

Men si meg: Har du en barne-tv-fetisj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Det har du rett i.

Men si meg: Har du en barne-tv-fetisj?

Ja, det har jeg. Hvordan det? Men jeg trodde ærlig talt at vi to var i samme båt. Og prøv ikke å vri det unna nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg. Hvordan det? Men jeg trodde ærlig talt at vi to var i samme båt. Og prøv ikke å vri det unna nå!

Vel, jeg har jo unnskyldinger på lager da. To søte små på 3 1/2 og 2. Såvidt jeg har skjønt så mangler du unnskyldninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basseluska

Vel, jeg har jo unnskyldinger på lager da. To søte små på 3 1/2 og 2. Såvidt jeg har skjønt så mangler du unnskyldninger.

Min unnskyldning er: har kun 4 TV-kanaler; NRK1, NRK2, TVNorge og TV2.

De to førstnevnte har ikke sending om morgenen, TVNorge har kun kjedelig lokalsending. Dermed er det TV2 jeg blir sittende å se på om morgenen under frokosten. At det er barnetv som går akkurat på den tiden jeg spiser frokost er ikke min feil!

Men du skal ikke se bort fra at jeg har utviklet en fetisj. Akkurat som du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min unnskyldning er: har kun 4 TV-kanaler; NRK1, NRK2, TVNorge og TV2.

De to førstnevnte har ikke sending om morgenen, TVNorge har kun kjedelig lokalsending. Dermed er det TV2 jeg blir sittende å se på om morgenen under frokosten. At det er barnetv som går akkurat på den tiden jeg spiser frokost er ikke min feil!

Men du skal ikke se bort fra at jeg har utviklet en fetisj. Akkurat som du.

Men hva er i veien med å chatte mens man spiser f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Basseluska

Men hva er i veien med å chatte mens man spiser f.eks?

Ingenting i veien med det! But I don't have a PC at home, bare på jobb. JA, jeg snylter av tiden til arbeidsgiveren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting i veien med det! But I don't have a PC at home, bare på jobb. JA, jeg snylter av tiden til arbeidsgiveren!

GIIIIIIISP!! *Rystet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...