Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Du som har så mange meninger om Byggmester Bob, Toppen Sykehus osv... Hva syns du om Noddy da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Noddy er Konge. Jeg vurderer faktisk å starte en fanklubb for Noddy. Spesielt godt liker jeg kommentaren: "Vil du ringe litt med bjella mi?" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Noddy er Konge. Jeg vurderer faktisk å starte en fanklubb for Noddy. Spesielt godt liker jeg kommentaren: "Vil du ringe litt med bjella mi?" Ja, det er liksom en seksuell undertone også i denne serien. Bra at de fleste unger er så tette i hodet at de ikke skjønner det. Han gamle mannen med alveørene virker noe kinky. Han kjegleforma mannen derimot, utgjør vel neppe noen trussel. Han kan jo ikke ha noe pikk når han ikke har noe skritt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ja, det er liksom en seksuell undertone også i denne serien. Bra at de fleste unger er så tette i hodet at de ikke skjønner det. Han gamle mannen med alveørene virker noe kinky. Han kjegleforma mannen derimot, utgjør vel neppe noen trussel. Han kan jo ikke ha noe pikk når han ikke har noe skritt. Det har du rett i. Men si meg: Har du en barne-tv-fetisj? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Det har du rett i. Men si meg: Har du en barne-tv-fetisj? Ja, det har jeg. Hvordan det? Men jeg trodde ærlig talt at vi to var i samme båt. Og prøv ikke å vri det unna nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ja, det har jeg. Hvordan det? Men jeg trodde ærlig talt at vi to var i samme båt. Og prøv ikke å vri det unna nå! Vel, jeg har jo unnskyldinger på lager da. To søte små på 3 1/2 og 2. Såvidt jeg har skjønt så mangler du unnskyldninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Vel, jeg har jo unnskyldinger på lager da. To søte små på 3 1/2 og 2. Såvidt jeg har skjønt så mangler du unnskyldninger. Min unnskyldning er: har kun 4 TV-kanaler; NRK1, NRK2, TVNorge og TV2. De to førstnevnte har ikke sending om morgenen, TVNorge har kun kjedelig lokalsending. Dermed er det TV2 jeg blir sittende å se på om morgenen under frokosten. At det er barnetv som går akkurat på den tiden jeg spiser frokost er ikke min feil! Men du skal ikke se bort fra at jeg har utviklet en fetisj. Akkurat som du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Min unnskyldning er: har kun 4 TV-kanaler; NRK1, NRK2, TVNorge og TV2. De to førstnevnte har ikke sending om morgenen, TVNorge har kun kjedelig lokalsending. Dermed er det TV2 jeg blir sittende å se på om morgenen under frokosten. At det er barnetv som går akkurat på den tiden jeg spiser frokost er ikke min feil! Men du skal ikke se bort fra at jeg har utviklet en fetisj. Akkurat som du. Men hva er i veien med å chatte mens man spiser f.eks? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Men hva er i veien med å chatte mens man spiser f.eks? Ingenting i veien med det! But I don't have a PC at home, bare på jobb. JA, jeg snylter av tiden til arbeidsgiveren! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Ingenting i veien med det! But I don't have a PC at home, bare på jobb. JA, jeg snylter av tiden til arbeidsgiveren! GIIIIIIISP!! *Rystet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Basseluska Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 GIIIIIIISP!! *Rystet* Klarte endelig å bringe deg ut av fatning. Men det kan jeg leve med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.