Gå til innhold

Bidrag når barnefaren bor i utlandet


monass

Anbefalte innlegg

Pappa'n i huset er på vei ut og vil flytte tilbake til Tyskland. Jeg er egentlig villig til å flytte ut av huset en helg i måneden slik at pappa'n kan komme hit for å være sammen barna sine. Barna er for små til å fly alene til Tyskland(3,5 og 2). Men så er det kostnadene ved dette. Skal jeg bidra ved hans evt. månedlige flyreise? Hva med barnebidrag? Vil det gjenspeile andelen av samværet? Jeg vil jo være uten avlastning det meste av året (se bort fra evt. månedlig besøk). Er det foreldrene selv som må lage sine egne regler eller er det et sted vi kan få hjelp til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Vil anbefale deg å ta kontakt med familiekontor å få time til å sette opp en samværsavtale.'

Min eks flyttet utenlands etter bruddet, og det har ikke vært annet enn tull.

Jeg nekter å gå med på å dele reisekostnader så lenge han velger å bo så langt avsted. Det blir fort dyrt og samvær for hans del kommer fort opp 6-7000 pr. gang. Det har ikke jeg økonomi til å være med på å dele.

Jeg vil ihvertfall anbefale deg og ikke inngå noen som helst form for avtale uten å ha det svart på hvitt , undertegnet av dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...