Livetsperle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I dag sliter jeg skikkelig med gnisninger k hodet, overfølsomt nervesystem og skikkelig høy tinnitus.. jeg holder på å bli gal av dette😢 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det hørtes slitsomt ut. Er det noe du kan gjøre for å distrahere deg? 0 Siter
ISW Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Tinnitus kommer ofte av anspente muskler i nakke, kjeve- og øreområdet. På sikt er ofte den beste behandlingen styrketrening (men da viktig med rolig start, gjerne mange repetisjoner med lav motstand), men akkurat nå tenker jeg om du kan bruke en varmepute eller en massasjepute for å hjelpe deg litt over det verste? 0 Siter
Livetsperle Skrevet 48 minutter siden Forfatter Skrevet 48 minutter siden Glitter skrev (26 minutter siden): Det hørtes slitsomt ut. Er det noe du kan gjøre for å distrahere deg? Ja jeg prøver å se på tv og tlf så jeg har ikke energi til noe annet nå 0 Siter
Livetsperle Skrevet 47 minutter siden Forfatter Skrevet 47 minutter siden ISW skrev (10 minutter siden): Tinnitus kommer ofte av anspente muskler i nakke, kjeve- og øreområdet. På sikt er ofte den beste behandlingen styrketrening (men da viktig med rolig start, gjerne mange repetisjoner med lav motstand), men akkurat nå tenker jeg om du kan bruke en varmepute eller en massasjepute for å hjelpe deg litt over det verste? Ja jeg kan prøve på varmeputen bak i nakken, takk for tips❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.