Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fortvilet over vedvarende dårlig søvn. Får maks 3-4 timer om natten. Bruker 7.5mg Imovane og 10mg Atarax. 
Har prøvd Alimemazine og Phenergan og disse ga ikke mer søvn bare en enorm hangover. 
Finnes det noe annet jeg kan bruke i stedet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (14 minutter siden):

Er fortvilet over vedvarende dårlig søvn. Får maks 3-4 timer om natten. Bruker 7.5mg Imovane og 10mg Atarax. 
Har prøvd Alimemazine og Phenergan og disse ga ikke mer søvn bare en enorm hangover. 

Seroquel 

Anonymkode: 9d3b0...87c

AnonymBruker
Skrevet
Angstlei skrev (37 minutter siden):

Tar du det tidlig nok? 3 timer ca før du skal legge deg? Bivirkningene pleier å gi seg etter noen uker.

Anonymkode: 2c9c8...878

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tar du det tidlig nok? 3 timer ca før du skal legge deg? Bivirkningene pleier å gi seg etter noen uker.

Anonymkode: 2c9c8...878

Ja, tok den 2-3t før jeg la meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Seroquel 

Anonymkode: 9d3b0...87c

Legen har ikke villet skrive ut det,skjønner ikke hvorfor 

Skrevet
Angstlei skrev (20 minutter siden):

Fikk du meldingen min om fastlege?

Skrevet
Angstlei skrev (28 minutter siden):

ISW skrev (7 minutter siden):

Fikk du meldingen min om fastlege?

Jeg spør utifra omtanke ikke nysgjerrighet. Har du tenkt noe videre ang. bytte av fastlege?

Anonymkode: 52607...d49

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...