Angstlei Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Er fortvilet over vedvarende dårlig søvn. Får maks 3-4 timer om natten. Bruker 7.5mg Imovane og 10mg Atarax. Har prøvd Alimemazine og Phenergan og disse ga ikke mer søvn bare en enorm hangover. Finnes det noe annet jeg kan bruke i stedet? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Angstlei skrev (14 minutter siden): Er fortvilet over vedvarende dårlig søvn. Får maks 3-4 timer om natten. Bruker 7.5mg Imovane og 10mg Atarax. Har prøvd Alimemazine og Phenergan og disse ga ikke mer søvn bare en enorm hangover. Finnes det noe annet jeg kan bruke i stedet? Seroquel Anonymkode: 9d3b0...87c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Angstlei skrev (37 minutter siden): Er fortvilet over vedvarende dårlig søvn. Får maks 3-4 timer om natten. Bruker 7.5mg Imovane og 10mg Atarax. Har prøvd Alimemazine og Phenergan og disse ga ikke mer søvn bare en enorm hangover. Finnes det noe annet jeg kan bruke i stedet? Tar du det tidlig nok? 3 timer ca før du skal legge deg? Bivirkningene pleier å gi seg etter noen uker. Anonymkode: 2c9c8...878 0 Siter
Angstlei Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tar du det tidlig nok? 3 timer ca før du skal legge deg? Bivirkningene pleier å gi seg etter noen uker. Anonymkode: 2c9c8...878 Ja, tok den 2-3t før jeg la meg 0 Siter
Angstlei Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Seroquel Anonymkode: 9d3b0...87c Legen har ikke villet skrive ut det,skjønner ikke hvorfor 0 Siter
ISW Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Angstlei skrev (20 minutter siden): Legen har ikke villet skrive ut det,skjønner ikke hvorfor Fikk du meldingen min om fastlege? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Angstlei skrev (28 minutter siden): Legen har ikke villet skrive ut det,skjønner ikke hvorfor ISW skrev (7 minutter siden): Fikk du meldingen min om fastlege? Jeg spør utifra omtanke ikke nysgjerrighet. Har du tenkt noe videre ang. bytte av fastlege? Anonymkode: 52607...d49 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.