Gå til innhold

Når er det gunstig med vival/sobril?

Anbefalte innlegg

Den forsvunne diamanten
Skrevet

Har mye ytre stress nå. Holder på å flytte til ny kommune og skal starte på nytt studie i august. Jeg har schizoaffektiv bipolar type. Jeg er mye spent, årvåken og sover lite. Jeg opplever at jeg får restless legs hvis jeg tar mer antipsykotika nå og Alimemazin/Atarax har ikke fungert. Har fått imovane og det fungerte en natt. Men problemet er at jeg ofte er så spent og tenker masse på studiene og masse på at jeg skal flytte selv om jeg prøver å sove og tar bort all skjerm.

Og etter jeg tar imovane er det rett i sengs. Men fordi jeg er så spent og oppspilt fungerer det ikke og jeg får ikke sove. Kan det være gunstig med vival eller Sobril om kvelden litt før leggetid slik at jeg kan roe meg ned også ta imovane for å sovne inn. Da mener jeg i en kort periode mens jeg opplever midlertidig veldig press. Jeg merker jo litt på at jeg ikke blir så veldig trøtt lenger selv om jeg har sovet lite. Og det pleier å være et rødt flagg for meg. Hva tenker dere? Er det noe annet jeg kan prøve i stedet? Jeg har ikke lyst til å ta vival sorbril og sånn unødvendig. Men vet ikke helt hva annet å be om nå.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

stemningsstabiliserende.

Anonymkode: bbeeb...c52

Den forsvunne diamanten
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

stemningsstabiliserende.

Anonymkode: bbeeb...c52

Oja jeg går allerede på lithium med god effekt. Det er bare vanskelig med søvn akkurat nå i overgangen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...