AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Virker som det er lite gode valg, slik jeg ser det må han velge en av disse: 1. Overgi seg og trekke amerika ut av regionen helt, la Iran utpresse nabolandene for penger, Iran vil ende opp som stormakt med atomvåpen og full kasse med penger utpresset over tid fra nabolandene. Med Irans "suksess" vil trolig andre land kopiere denne strategien også, og det blir en kaotisk verden 2. Dra det ut i tid med blokkade av Iran og svekke Iran økonomisk på den måten for å oppnå regimeskifte, global depresjon som følge av stans i oljeflyten over tid 3. Bombe Iran i stykker, Iran vil bombe nabolandene, global depresjon som følge av stans i oljeflyten over tid Basert på min analyse vil Trump "måtte" velge 1, men mulig det er noe jeg ikke har forstått. Hva tror dere Trump vil gjøre og hvordan vil det ende tror dere? Er det andre valg enn disse 3? Anonymkode: 781c4...e38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Han skulle ikke hva revet opp Obama-avtalen. https://www.nrk.no/urix/_-en-alvorlig-feil-1.14042304 Anonymkode: 71f0a...ed7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.