Gå til innhold

Hva er sjansen for å få VTA jobb i en stall?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en VTA jobb nå som jeg ikke trives i. Drømmen er å jobbe med dyr, mer spesifikt med hester. Jeg lurer på hvor realistisk det er for meg å få jobb i en stall eller kanskje på en besøksgård?

Jeg har ikke sånn kjempemye erfaring med hest men har gått på ridekurs i 5 måneder tidligere. 

For de som kanskje ikke kjenner til VTA så får altså bedriften tilskudd fra NAV for at jeg jobber der og det vanlige er at de deler litt av den summen i lønn til den som jobber.

Anonymkode: 6d61c...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig er det vel ikke men det må vel være en viss størrelse på stallen da langt i fra alle staller har lønnede arbeidere. 

Har du god nok fysisk helse til stallarbeid? Det kan være ganske krevende. Jeg spør siden du er under VTA. 

Har vært borti et tilfelle tidligere av en som hadde praksis gjennom NAV i stall. Det var riktignok ikke lønnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...