AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Leser om foreldre som er egoistiske, som ikke gir god omsorg osv osv. Jeg vokste opp med kjærlige, gode foreldre. Jeg har alltid vært sjenert. Etterhvert som årene har gått og spesielt da jeg ble syk har jeg forstått hvor forknytt og lukket jeg er. Foreldrene mine har som sagt vært omsorgsfulle men har aldri satt ord på situasjoner, følelser, osv. Vanskelige livssituasjoner har blitt møtt med stillhet. Foreldrene mine på dette har vært like dette så de har på en måte vært lojale mot hverandres stillhet. Jeg jobber hardt i terapi for å tørre og å mestre og åpne meg. Kjenner på enorm skam når jeg gjør det. Har fått diagnosen unnvikende pf. Har du vokst opp med stillhet? Anonymkode: dee20...70b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor tar du foreldrene dine i forsvar gjennom å kalle dem omsorgsfulle dersom de ikke har lært deg å håndtere vanskelige livssituasjoner på en hensiktsmessig måte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (8 minutter siden): Hvorfor tar du foreldrene dine i forsvar gjennom å kalle dem omsorgsfulle dersom de ikke har lært deg å håndtere vanskelige livssituasjoner på en hensiktsmessig måte? Jeg hører hva du sier, men har ikke alle (foreldre)svake sider? Om det ikke var stillhet, kan det ha vært høye stemmer eller uorganiserte dager etc etc. Anonymkode: dee20...70b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg hører hva du sier, men har ikke alle (foreldre)svake sider? Det er ikke "svake sider" når det har fått slike konsekvenser du beskriver. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.