Gå til innhold

Giftering


Gjest Iznogood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror det henger sammen med hvorfor vi damer på død og liv skal "redde" menn hele tiden...... En utfordring, samt også det ryktet som går om oss; hvis en gutt IKKE vil ha oss, så skal vi på død og liv ha ham. Bare fordi vi rett og slett er rimelig tette i hodet innimellom.......

*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

kanskje fordi de er "forbudt" å prøve seg på? Opptatt liksom, og erobret av et annet kvinnemenneske?

Jeg tiltrekkes IKKE av menn med giftering bare fordi de har giftering liksom.. Blir ejg tiltrukket av en mann er jeg tiltrukket uansett om han har ring eller ike, betyr ikke at jeg skal gjøre noe med det allikevel da jeg har kjæreste.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Forbuden frukt smaker best.

2) Menn med giftering er ISO 9002-sertifisert.

3) Det er lettere med uforpliktende moro med en gift mann.

4) Kvinne er kvinne verst (eller noe sånt), alternativt: Det er av sine egne man skal ha det..

5) I want what you have. (se 4.)

6) Gifte menn er ikke like desperate som single. Desperasjon er ikke et tiltrekkende trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Det er jo en grunn til at folk blir gift/samboer/oppttt whatever - de er kjekke/hyggelige/sexy/morsomme/rike o.l - altså attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at folk blir gift/samboer/oppttt whatever - de er kjekke/hyggelige/sexy/morsomme/rike o.l - altså attraktive.

Hva er de som ikke er gift/samboer/oppttt whatever, da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er de som ikke er gift/samboer/oppttt whatever, da? ;-)

de er noen skikkelige TAPERE!!!!!!!!!!!

*gjesper og kikker på klokka, for tidlig å legge seg en fredagskveld klokka kvart over åtte, tro?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

De er tilgjengelige !!! :-) Aaaaalt for lite utvalg av de .

De er som offentlige dasser: enter er de opptatt eller så er de fulle av drit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uavhengig av giftering, er det en stund siden sist vi utvekslet høfligheter.

Er tidene gode?

Ja, det er ikke så galt

Jeg synes å ane at dine innlegg har fått et mildere uttrykk. Er du også fornøyd med tingenes tilstand? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så galt

Jeg synes å ane at dine innlegg har fått et mildere uttrykk. Er du også fornøyd med tingenes tilstand? :-)

Vi som har levd noen år, lar ikke de emosjonelle svingninger bli så store. Når det våres stiger sevjen og vi herrer får noe å hvile blikket på under vår ferd. Dessuten er det tid for sommerdekk, noe som også skaper godlune. Det er ellers kommet en del nye bilmodeller som gleder skikkelige mannfolk. Det må prøves, diskuteres og sikles. Kanskje kan man gjøre en handel?

Min trivselsgrense går ved 9-10 grader. På det nivået kan mann og dyr gå aftenstur uten å få tele i kroppen. Man kan tilmed innvilge seg en halvliter når det passer slik.

De små gleder blir viktigere om våren. Et fjærlett morgennyp med åpent vindu, halvliter til 40 kroner på et ukjent sted, kjenne sola varme i fjeset.

Jaja...det ble mye rør dette...men poenget var altså at det er grunn til å bli en tanke mer blidspent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...