Gå til innhold

Hva feiler det folk som svarer med latter emoji på Facebook-innlegg som handler om skogbranner og hetebølger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten 200 image.png.e2d532bda1ff9576f4949aa4f118f39b.png på dette innlegget.

I tillegg flommer kommentarfeltet over av "klimaeksperter". Hva er galt med folk?

image.thumb.png.bf70228fa329928aca14ff314741d5fb.png

Anonymkode: 821a3...4cf

Videoannonse
Annonse
Worrisome_plenty
Skrevet

Benektelse. En slags forsvarsmekanisme. Og dumhet selvsagt, arroganse også.

UtakknemligDiva
Skrevet

Feiltrykk. Fort gjort.

Ai. Jeg sliter med å tro på en del ting i kommentarfelt også. Noe stemmer ikke med en del av de og når jeg ser på profilene så har de bare masse irrelevante innlegg og kommentarerne er alt for like. 

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (40 minutter siden):

Feiltrykk. Fort gjort.

Så mange feiltrykk? Det tror jeg ikke  noe på.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så mange feiltrykk? Det tror jeg ikke  noe på.

mange prøver å gi en reaksjon med noen skjermer er veldig følsome så kan være bare folk som skroller, men de trykker litt hardt så kommer reaksjonene frem og de «velger» en. særlig eldre kan nok slite litt med dette. 

Kan være lett å velge feil reaksjon. har flere ganger måtte forandre på min fordi det kom en annen enn hva jeg mente.

Ai profiler. 

Noen skjønner kanskje ikke hva emojiene betyr, også eldre. Kjente noen eldre som trykte liker på alt fordi de ikke skjønte disse normene på sosiale medier. 

Noen er tette i nøtta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...