Gå til innhold

Hvilken farve over trehvit brystpanel?


Gjest Husmorwannabe

Anbefalte innlegg

Gjest Husmorwannabe

Vi er lei av den mørkerøde farven over brystpanelet.

Nå går vi for noe lysere, men hva? Brystpanelet er trehvitt og det er ikke aktuelt å male det. Møblene er også i trehvitt. Blir det for tamt med en lys gul/beige farve da?

Kom med forslag!!!

Hvilken farve har dere andre som har trehvit brystpanel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Røsk ned hele jævla brystninga, finn en fin tapet i stedet, eller evt en tapet som kan males. Hiv ut furumøblene, beis dem eller ta dem på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Røsk ned hele jævla brystninga, finn en fin tapet i stedet, eller evt en tapet som kan males. Hiv ut furumøblene, beis dem eller ta dem på hytta.

Nå måtte jeg nesten le :-))) Da jeg leste innlegget fra Husmorwannabe så tenkte jeg presis det du skrev...! Riv ned hele dritten...! Men jeg kunne jo ikke skrive det tenkte deg. Men du skrev det for meg - herlig og rett ut :-)))))

Helt enig med deg, brystpanel er "jævelig", men smaken er jo forskjellig da...

Hi, hi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg nesten le :-))) Da jeg leste innlegget fra Husmorwannabe så tenkte jeg presis det du skrev...! Riv ned hele dritten...! Men jeg kunne jo ikke skrive det tenkte deg. Men du skrev det for meg - herlig og rett ut :-)))))

Helt enig med deg, brystpanel er "jævelig", men smaken er jo forskjellig da...

Hi, hi.....

Det var ikke det Husmorwannabe spurte om, men brystpanel er sååå kjedelig og vanlig. Men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en lys grønn, eller grønn med litt grå-skjær i.

Gul-beige går fint an hvis møbler og gardiner ikke er for lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Våril

Det var ikke det Husmorwannabe spurte om, men brystpanel er sååå kjedelig og vanlig. Men hver sin smak.

Nei, det var jo ikke det hun spurte om :-)) Men jeg tror hverken Velouria eller jeg kan komme med noen gode råd ang. dette. Brystpanel er jo bare så inderlig harry...

Men som sagt: "smaken er som baken, delt i to"....

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var jo ikke det hun spurte om :-)) Men jeg tror hverken Velouria eller jeg kan komme med noen gode råd ang. dette. Brystpanel er jo bare så inderlig harry...

Men som sagt: "smaken er som baken, delt i to"....

Hilsen

Skulle til å skrive at brystpanel er harry, men tok meg i det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Skulle til å skrive at brystpanel er harry, men tok meg i det :o)

Ja, det er ikke pent og kritisere andres smak. Men det er _ harry_ :-)))

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var jo ikke det hun spurte om :-)) Men jeg tror hverken Velouria eller jeg kan komme med noen gode råd ang. dette. Brystpanel er jo bare så inderlig harry...

Men som sagt: "smaken er som baken, delt i to"....

Hilsen

Er ikke ordtaket "Smaken er som baken, din stinker", da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmorwannabe

Nå ble jeg en smule irritert her! :( Jeg bryr meg døyten om noen syns at brystpanel er "harry"!!! Det er da vel jeg som skal leve i det rommet. Ville bare ha synspunkter på farver jeg, og intet annet!

PMS er en fin bil......................

Får vel legge til at jeg har allværsjakke og Adidasdress også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg en smule irritert her! :( Jeg bryr meg døyten om noen syns at brystpanel er "harry"!!! Det er da vel jeg som skal leve i det rommet. Ville bare ha synspunkter på farver jeg, og intet annet!

PMS er en fin bil......................

Får vel legge til at jeg har allværsjakke og Adidasdress også da!

Jada - ikke bry deg om brystning er Harry eller ei. Det viktigste er at du liker det selv.

Men etter å ha hatt en rødfarge over har du vel kanskje lyst på noe lysere, og da er fargen Morgenlys absolutt å anbefale. Skal jeg prøve og beskrive den, må stikkordet være "sandfarget"...

(Jeg har selv brukt fargen i gangen, det ble bra!)

Lykke til med malinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres litt tamt ut, men det kommer jo an på smaken da.

Vi har en del furumøbler, har furu brystpanel. Over panelet har vi malt rød, helt klar-rød. Den heter signalrød.

Nydelig synes vi, da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg syns: ikke blått eller grønt, mer varme farger med gult og rødt. Jeg ville kanskje faxelute dem for å stå friere med farger og forhindre lysbleking. Da kan du kanskje bruke grønn og blåtoner.

Besøk fargevelgeren til www.jotun.no, den er imponerende selv for en garva webber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det var ikke det Husmorwannabe spurte om, men brystpanel er sååå kjedelig og vanlig. Men hver sin smak.

Prøv å få laga den som en skigard ! Om du tør :-) Litt bonde må du ha i deg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorkfrøken

Jeg har lakkert brystpanel på soverommet. Over har jeg en utrolig nydelig varm farge. Vet ikke hva fargen heter, men det er en type lys terrakotta på en måte. Med mer gult i så den ikke er så `kald`. Pusset opp for 2 år siden og jeg blir bare mere og mere fornøyd med fargen. Kanskje jeg skal ta et bilde med digitalkameraet og maile til deg?

Legg igjen adressa om du er interessert :o)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...