AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Hvis noen du kjenner, ble sammen med svigerinnen sin, hva ville du tenkt om det? Anonymkode: d6c36...cbf 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Så lenge det i det minste var eks-svigerinnen da de ble sammen hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Ikkeanonymnok skrev (3 minutter siden): Så lenge det i det minste var eks-svigerinnen da de ble sammen hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Hva hvis pappaen din ble sammen med tanten din (din pappas svigerinne)? Anonymkode: d6c36...cbf 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis pappaen din ble sammen med tanten din (din pappas svigerinne)? Anonymkode: d6c36...cbf Sånn er livet hadde jeg tenkt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Jeg hadde tenkt at så lenge det er to voksne mennesker som liker hverandre så har ikke jeg noe med det. Anonymkode: 38e7e...eb5 1 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva hvis pappaen din ble sammen med tanten din (din pappas svigerinne)? Anonymkode: d6c36...cbf Ja, så lenge ingen av de var i et forhold de to innledet et forhold så ser jeg ikke noe galt i det. De er voksne mennesker og er ikke i slekt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Vi er single begge to, men vi tør ikke gå videre på grunn av familen. Anonymkode: d6c36...cbf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi er single begge to, men vi tør ikke gå videre på grunn av familen. Anonymkode: d6c36...cbf Tror den gamle artisten bjøro håland er kjæreste med sin avdøde kones søster, bare fint det når voksne folk finner hverandre Anonymkode: 38e7e...eb5 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli Hadde de vært single begge to også funnet hverandre hadde jeg ikke sagt noe, men om de hadde begått utroskap mot partnerne sine så hadde jeg ikke klart å godta det. Anonymkode: a4df9...84f 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. juli Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis noen du kjenner, ble sammen med svigerinnen sin, hva ville du tenkt om det? Anonymkode: d6c36...cbf Her er det jo stor forskjell på hvordan dette skjedde. Om de brøt opp hvert sitt ekteskap for å bli sammen er det ikke rart om det blir noe anspent stemning i resten av familien. Om den ene var singel og den andre f.eks. ble enke/enkemann og de deretter fant sammen, så blir det noe annet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Det kan raskt endre hele familiedynamikken, det er noe man bør tenke grundig over. Jeg hadde hatt store problemer med å være i samme rom som broren min om han ble sammen med ekskona. Det hadde ødelagt relasjonene til begge og dermed også påvirket høytider, feiringer og andre sammenkomster. Anonymkode: 95a05...682 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.