AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Saken er at jeg begynte i terapi for ca 4-5 mnd siden. Vi har god kjemi og jeg synes at jeg har hatt en positiv utvikling allerede. Det jeg har merket meg i det siste er at jeg har begynt å bli ganske irritert og sint på han (viser det aldri). Han er varm og "han forstår meg". Jeg er lukket og har undertrykt følelser hele livet. Følelsene begynner å komme til overflaten nå; i korte sekvenser av gangen. Når han viser varme ber jeg han om å bli kald. Blir han bittelitt mer distansert blir jeg engstelig og vil jeg ha tilbake varmen. Kan det hende at jeg blir så sint nettopp fordi han forstår meg og at det er vanskelig å ta inn? Jeg er også tiltrukket av han. Kan jeg disse tingene til han eller vil han avslutte terapien da? Jeg har unnvikende pf og depresjon. @nachnoo🦢 Anonymkode: d15c4...ba1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Dette har du fått svar på mange ganger allerede. Anonymkode: 20c92...1e1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.