Gå til innhold

Jeg har mistet 95% av luktesansen min etter doseøkning Litium

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan kun kjenne parfymert om jeg holder den helt oppi nesen. Ingenting ellers. Redusert smakssans. Mannen mener jeg bør seponere medisinen. Jeg er redd for det pga at jeg har utrolig mye psykisk smerte uten den.

Hadde du ofret luktesansen mot bedre psykisk helse?

Anonymkode: 1d869...0ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde lett ofret luktesansen ja. Verden lukter ikke spesielt godt uansett. 

Jeg hadde hvertfall ikke latt partneren min bestemme om jeg skulle stå på en medisin eller ei uansett grunn. Den beslutningen er opp til deg og legen som følger deg opp.

Endret av Ikkeanonymnok
Skrevet

Det finnes flere medisiner der ute. Jeg hadde uten tvil forsøkt å finne en annen løsning. Jeg husker hvor miserabel jeg følte meg første gang jeg fikk Covid og mistet lukte- og smakssans. Såvidt jeg husker har du også andre bivirkninger av litium.

Men: ta det i samråd med lege og ikke autoseponer, særlig ikke når du har dårlig erfaring med dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...