AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan kun kjenne parfymert om jeg holder den helt oppi nesen. Ingenting ellers. Redusert smakssans. Mannen mener jeg bør seponere medisinen. Jeg er redd for det pga at jeg har utrolig mye psykisk smerte uten den. Hadde du ofret luktesansen mot bedre psykisk helse? Anonymkode: 1d869...0ab 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden (endret) Hadde lett ofret luktesansen ja. Verden lukter ikke spesielt godt uansett. Jeg hadde hvertfall ikke latt partneren min bestemme om jeg skulle stå på en medisin eller ei uansett grunn. Den beslutningen er opp til deg og legen som følger deg opp. Endret 44 minutter siden av Ikkeanonymnok 0 Siter
Sokk Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden Det finnes flere medisiner der ute. Jeg hadde uten tvil forsøkt å finne en annen løsning. Jeg husker hvor miserabel jeg følte meg første gang jeg fikk Covid og mistet lukte- og smakssans. Såvidt jeg husker har du også andre bivirkninger av litium. Men: ta det i samråd med lege og ikke autoseponer, særlig ikke når du har dårlig erfaring med dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.