AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Eventuelt hvor fort og er det i det hele tatt mulig å oppnå bedre/tidligere funksjon igjen? Bivirkninger er enorm tørste og meget hyppig vannlating, skjelving på den ene hånden, bortfall av luktesans og delvis smakssans og utstøhet (kan plutselig miste balansen i trapp selv om jeg holder i gelender). Forrige speil lå på 0,87. Ikke målt de siste 5 månedene. @nachnoo? Anonymkode: 0fe31...c00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Eventuelt hvor fort og er det i det hele tatt mulig å oppnå bedre/tidligere funksjon igjen? Bivirkninger er enorm tørste og meget hyppig vannlating, skjelving på den ene hånden, bortfall av luktesans og delvis smakssans og utstøhet (kan plutselig miste balansen i trapp selv om jeg holder i gelender). Forrige speil lå på 0,87. Ikke målt de siste 5 månedene. @nachnoo? Anonymkode: 0fe31...c00 Og hvordan kan en nedtrapping se ut? Anonymkode: 0fe31...c00 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Ja, slike bivirkninger går raskt over. Du må snakke med legen din om evt nedtrapping. Jeg ville uansett brukt minst 3 mnd på det. Kanskje er det nok å redusere dosen f.eks. med 1/4. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli nachnoo skrev (4 minutter siden): Ja, slike bivirkninger går raskt over. Du må snakke med legen din om evt nedtrapping. Jeg ville uansett brukt minst 3 mnd på det. Kanskje er det nok å redusere dosen f.eks. med 1/4. Med bakgrunn av mine opplistede bivirkninger ville du selv kunne tenkt deg å gå av medisinen? Bp2-depresjon Anonymkode: 0fe31...c00 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Med bakgrunn av mine opplistede bivirkninger ville du selv kunne tenkt deg å gå av medisinen? Bp2-depresjon Anonymkode: 0fe31...c00 Jeg ville gjort det meste for å finne et godt alternativ. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli nachnoo skrev (2 minutter siden): Jeg ville gjort det meste for å finne et godt alternativ. Synes du det er betydelige bivirkninger eller helt normalt? Hva kan være et godt alternativ? Mest fremtredende symptom er påtrengende selvmordstanker. Bruker Lamictal 150 mg ,på vei opp til 200. Anonymkode: 0fe31...c00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli nachnoo skrev (7 minutter siden): Har jeg ikke svart på dette spørsmålet før? Jo, det har du. Anonymkode: 0fe31...c00 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.