AnonymBruker Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Jeg lurer på om jeg er på vei dit etter mange år i terapi, men nå med bytte av terapeut. Jeg klarer nå å sette ord på, å kjenne flere følelser i kroppen (kjenner meg svært ustabil), tidligere var det kun smerte. Det rare er at jeg nå, i mitt eget hode og kropp, er rasende sint på terapeuten. Hva skjer? Anonymkode: 9e75c...f93 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. juli Skrevet 29. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 20.24): Jeg lurer på om jeg er på vei dit etter mange år i terapi, men nå med bytte av terapeut. Jeg klarer nå å sette ord på, å kjenne flere følelser i kroppen (kjenner meg svært ustabil), tidligere var det kun smerte. Det rare er at jeg nå, i mitt eget hode og kropp, er rasende sint på terapeuten. Hva skjer? Anonymkode: 9e75c...f93 Spennende, det må du utforske sammen med behandleren. Det trenger ikke gjelde deg, men ofte ser man at de menneskene klienten er tryggest på er de som får raseriet. (et sinne som har bygget seg opp av flere ulike grunner og som ikke har noe som helst med selve behandleren å gjøre ... noe erfarne behandlere _vet_). 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.