Livetsperle Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Sliter så mye med uro, skjelving og slik hver eneste morgen og utover dagen. Hele kroppen binder seg og kan sammenlignes som om når man fryser. Prøver å slappe av men er som om den har kommet i en ond sirkel. Det kommer før jeg får våkner og får tenkt noe som helst. Å våkne til en slik panikk adrenalin følelse er så grusomt og gjør at dette har tatt på psyken. Jeg gråter fort pga jeg er så sliten av dette. Noen som har noen råd å dele med meg? Jeg har fått dette etter en tøff periode og virker som om kroppen har låst seg. Jeg har Sobril liggende hjemme og fastlege sier jeg kan ta ved behov. Jeg har ikke tatt noe men har vurdert det noen ganger. Jeg er bare så redd det skal bli enda mer ond sirkel med desse tablettene. Jeg tar antidepressiva og betablokk utenom Endret 1 time siden av Livetsperle 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Livetsperle skrev (51 minutter siden): Sliter så mye med uro, skjelving og slik hver eneste morgen og utover dagen. Hele kroppen binder seg og kan sammenlignes som om når man fryser. Prøver å slappe av men er som om den har kommet i en ond sirkel. Det kommer før jeg får våkner og får tenkt noe som helst. Å våkne til en slik panikk adrenalin følelse er så grusomt og gjør at dette har tatt på psyken. Jeg gråter fort pga jeg er så sliten av dette. Noen som har noen råd å dele med meg? Jeg har fått dette etter en tøff periode og virker som om kroppen har låst seg. Jeg har Sobril liggende hjemme og fastlege sier jeg kan ta ved behov. Jeg har ikke tatt noe men har vurdert det noen ganger. Jeg er bare så redd det skal bli enda mer ond sirkel med desse tablettene. Jeg tar antidepressiva og betablokk utenom Har du diskutert det med legen? Det ville jeg ha gjort. Ellers har jeg selv god erfaring med tung styrketrening. Anonymkode: 6682d...dd5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.