AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvordan vite hvor høy forbrenningen din er? Jeg går en times tur om dagen, ellers er jeg stort sett stillesittende og trener styrke to ganger i uken. Jeg er 173 og 51 kg ( litt undervektig på bmi skalaen, men ikke i virkeligheten). Hvor mye trener du? Hva spiser du på dagen? Anonymkode: c65d6...7f8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hjelp til kosthold kan du få hos fastlege Anonymkode: 73663...069 0 Siter
frosken Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vite hvor høy forbrenningen din er? Jeg går en times tur om dagen, ellers er jeg stort sett stillesittende og trener styrke to ganger i uken. Jeg er 173 og 51 kg ( litt undervektig på bmi skalaen, men ikke i virkeligheten). Hvor mye trener du? Hva spiser du på dagen? Anonymkode: c65d6...7f8 Ingen bør svare deg på dette. Forumet skal ikke brukes til å finne ut av hvordan bli syk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Du er jo allerede tynn, ingen grunn til å slanke deg noe mer. Gå heller til fastlegen og be om hjelp hvis du føler behov for å bli tynnere. Anonymkode: aad29...b86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Hva jeg spiser på dagen? Jo, jeg prøver å få i meg en kilo smult hver dag da. Anonymkode: 74a0b...6d0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.