Gå til innhold

Det føles ut som om et slags" mitt andre barn" kommer frem i terapien

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det et fenomen? Etterhvert som jeg blir tryggere på terapeuten kjenner jeg lengselen etter omsorg, spesielt emosjonell, og trøst/bli holdt. Dette er skremmende følelser for meg, jeg er veldig selvstendig følelsesmessig. Noen som har opplevd det samme?

@nachnoo?

Anonymkode: cbabd...111

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Indre barn! Ikke andre😅

AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig opphengt i din relasjon til terapeuten din? Det beste er nok å ta det direkte med vedkommende. 

Anonymkode: b5aaa...f32

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Er det et fenomen? Etterhvert som jeg blir tryggere på terapeuten kjenner jeg lengselen etter omsorg, spesielt emosjonell, og trøst/bli holdt. Dette er skremmende følelser for meg, jeg er veldig selvstendig følelsesmessig. Noen som har opplevd det samme?

@nachnoo?

Nope. Vet ikke om det er vanlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du virker veldig opphengt i din relasjon til terapeuten din? Det beste er nok å ta det direkte med vedkommende. 

I psykodynamisk terapi er relasjonen mellom pasient og terapeut en helt sentral del av behandlingen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I psykodynamisk terapi er relasjonen mellom pasient og terapeut en helt sentral del av behandlingen.

Så sikkert lurt å snakke med ham om det da, i stedet for å opprette utallige tråder om temaet her? Det fyrer jo bare opp under tankespinnet som du virker til å ha mer enn nok av. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så sikkert lurt å snakke med ham om det da, i stedet for å opprette utallige tråder om temaet her? Det fyrer jo bare opp under tankespinnet som du virker til å ha mer enn nok av. 

Ok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@nachnoo?

Hva med å opprette en dagbok så kan du samle  innleggene dine på et sted. Må vel være litt mer ok for din egen del også. og se utvikling over tid :)  

Anonymkode: 5caef...7b2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...