AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er det et fenomen? Etterhvert som jeg blir tryggere på terapeuten kjenner jeg lengselen etter omsorg, spesielt emosjonell, og trøst/bli holdt. Dette er skremmende følelser for meg, jeg er veldig selvstendig følelsesmessig. Noen som har opplevd det samme? @nachnoo? Anonymkode: cbabd...111 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Indre barn! Ikke andre😅 Anonymkode: cbabd...111 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du virker veldig opphengt i din relasjon til terapeuten din? Det beste er nok å ta det direkte med vedkommende. Anonymkode: b5aaa...f32 0 Siter
stjernestøv Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det et fenomen? Etterhvert som jeg blir tryggere på terapeuten kjenner jeg lengselen etter omsorg, spesielt emosjonell, og trøst/bli holdt. Dette er skremmende følelser for meg, jeg er veldig selvstendig følelsesmessig. Noen som har opplevd det samme? @nachnoo? Anonymkode: cbabd...111 Nope. Vet ikke om det er vanlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du virker veldig opphengt i din relasjon til terapeuten din? Det beste er nok å ta det direkte med vedkommende. Anonymkode: b5aaa...f32 I psykodynamisk terapi er relasjonen mellom pasient og terapeut en helt sentral del av behandlingen. Anonymkode: cbabd...111 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I psykodynamisk terapi er relasjonen mellom pasient og terapeut en helt sentral del av behandlingen. Anonymkode: cbabd...111 Så sikkert lurt å snakke med ham om det da, i stedet for å opprette utallige tråder om temaet her? Det fyrer jo bare opp under tankespinnet som du virker til å ha mer enn nok av. Anonymkode: b5aaa...f32 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så sikkert lurt å snakke med ham om det da, i stedet for å opprette utallige tråder om temaet her? Det fyrer jo bare opp under tankespinnet som du virker til å ha mer enn nok av. Anonymkode: b5aaa...f32 Ok. Anonymkode: cbabd...111 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det et fenomen? Etterhvert som jeg blir tryggere på terapeuten kjenner jeg lengselen etter omsorg, spesielt emosjonell, og trøst/bli holdt. Dette er skremmende følelser for meg, jeg er veldig selvstendig følelsesmessig. Noen som har opplevd det samme? @nachnoo? Anonymkode: cbabd...111 Hva med å opprette en dagbok så kan du samle innleggene dine på et sted. Må vel være litt mer ok for din egen del også. og se utvikling over tid Anonymkode: 5caef...7b2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.