Gå til innhold

Dere som er ute etter blod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest retvizan

Playstation 2.

Hvis du nyter FC, burde du skaffe deg muligheten for å banke folk i spillet Tekken.

Gjør mye mer vondt på motstanderen.

Gir en mer utsøkt tilfredsstillelse.

Har gjort noen forsøk på tekken 3 + noe bilkjøring. Klarer ikke holde rompa nede på stolen, hamrer løs på..hva er det de heter, de som du trykker på?...de greiene og legger meg helt over i svingene, he he.

Har gjort noen forsøk på tekken 3 + noe bilkjøring. Klarer ikke holde rompa nede på stolen, hamrer løs på..hva er det de heter, de som du trykker på?...de greiene og legger meg helt over i svingene, he he.

Vet ikke helt hva de kaller dem, men jeg syns det er gøyest å kalle alt sånt for Joystick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...