Gå til innhold

Dere som er ute etter blod

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan
Skrevet

Kommer dere inn på FC sida? Det gjør ikke jeg.

*Grumphf*

Fortsetter under...

Skrevet

Hah ! Kæn ju hævv it so godt !!!

*slåss så blodet flyter*

Skrevet

Er dere blitt helt hekta på denne greia? *S*

Hekta ? VI ? Neeesj......

*lygekors bak ryggen* ;-)

Skrevet

Jeg går snart løs på PS2, men det løser liksom ikke krisa med at jeg har en bunke ubesvarte utfordringer, deriblant en arrogant berte fra en annen avdeling som bare TRENGER et par sviiiende ørefiker!

Skrevet

Hekta ? VI ? Neeesj......

*lygekors bak ryggen* ;-)

Er glad jeg har holdt meg unna, skjønner jo hvorfor det er blitt så kjedelig på DOL i det siste! ;-)

Annonse

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg går snart løs på PS2, men det løser liksom ikke krisa med at jeg har en bunke ubesvarte utfordringer, deriblant en arrogant berte fra en annen avdeling som bare TRENGER et par sviiiende ørefiker!

Hva er PS2??????

*har slåsspause*

Gjest retvizan
Skrevet

Er dere blitt helt hekta på denne greia? *S*

Tja, mjo, må nok si det, ja. Det bare suuuuger tak i deg; bare én gang til osv, og sånt holder man på, he he.

Skrevet

Hva er PS2??????

*har slåsspause*

Playstation 2 !!! HJERNE !!!!!!!!!

Gjest retvizan
Skrevet

Playstation 2 !!! HJERNE !!!!!!!!!

Pokker, jeg leita febrilsk i rankinga, he he.

Skrevet

Er glad jeg har holdt meg unna, skjønner jo hvorfor det er blitt så kjedelig på DOL i det siste! ;-)

Er det blitt kjedelig her? hva mangler? ater ikke , er så trøtt på kvelden, er et mangel på vitaminer eller noe annet?

Gjest retvizan
Skrevet

Er det blitt kjedelig her? hva mangler? ater ikke , er så trøtt på kvelden, er et mangel på vitaminer eller noe annet?

Vitaminer. ;-)

Skrevet

Vitaminer. ;-)

Tror jeg har funnet ut av det, det er skoalergi:-(( for hver gang jeg våkner med skoa på om morgnen er jeg tørr i halsen og det dunker i hue;-(( Vitaminer er bare reklame

Annonse

Gjest retvizan
Skrevet

Tror jeg har funnet ut av det, det er skoalergi:-(( for hver gang jeg våkner med skoa på om morgnen er jeg tørr i halsen og det dunker i hue;-(( Vitaminer er bare reklame

*LOL*

Prøv gummistøvler. De tåler fuktigheta bedre. :-P

Skrevet

Hva er PS2??????

*har slåsspause*

Playstation 2.

Hvis du nyter FC, burde du skaffe deg muligheten for å banke folk i spillet Tekken.

Gjør mye mer vondt på motstanderen.

Gir en mer utsøkt tilfredsstillelse.

Gjest retvizan
Skrevet

Playstation 2.

Hvis du nyter FC, burde du skaffe deg muligheten for å banke folk i spillet Tekken.

Gjør mye mer vondt på motstanderen.

Gir en mer utsøkt tilfredsstillelse.

Har gjort noen forsøk på tekken 3 + noe bilkjøring. Klarer ikke holde rompa nede på stolen, hamrer løs på..hva er det de heter, de som du trykker på?...de greiene og legger meg helt over i svingene, he he.

Skrevet

Har gjort noen forsøk på tekken 3 + noe bilkjøring. Klarer ikke holde rompa nede på stolen, hamrer løs på..hva er det de heter, de som du trykker på?...de greiene og legger meg helt over i svingene, he he.

Vet ikke helt hva de kaller dem, men jeg syns det er gøyest å kalle alt sånt for Joystick.

Gjest retvizan
Skrevet

Vet ikke helt hva de kaller dem, men jeg syns det er gøyest å kalle alt sånt for Joystick.

Hmm, ja, det var vel egentlig den betegnelsen jeg ville fram til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...