Gå til innhold

Skulle ønske jeg vant på lotton jeg....


Solsikke

Anbefalte innlegg

Ja jeg skulle ha ønsket jeg vant nå i helga. Helst førstepremien. Da kunne jeg ha kjøpt oss ny bruktbil, byttet ut det vraket vi har i dag.Betalt alt av regninger i regningspermen. Komfyren synger på siste værset, bare en plate som virker ordentlig...den hadde også blitt byttet ut. Taket må byttes, badene på pusses opp. Så vidt skapene henger i sammen. Ehh det meste av huset trenger oppussing. Tørketrommelen trakk sitt siste sukk her om dagen, byttet den også. Klesskapet mitt er ett sørgelig syn, bare noen få bukser jeg kan bruke...nye klær hadde vært kjekt. Ehh når jeg tenker på det så trenger alle 5 nye klær.

Og sist men ikke minst en sydentur til hele familien. *sukk, drømmer her og leverer inn en lottokupong i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klart vi vinner

så lenge man ikke bruker mer enn en tier eller to noen ganger i året, så er lotto en rimelig fornøyelse og kilde til mange gode dagdrømmer slik som dine! Jeg drømmer også, om reiser, klær, nedbetaling av lån og oppussing..

Så jeg leverer nok inn en kupong jeg også, selv om jeg vet at sjansene er forsvinnende små og at tipping etc. er ekstraskatt for de som er dårlige i matematikk / statistikk..

jeg er relativt god i statistikk, men betaler gjerne en tier for fem uker med fine dagdrømmer.. Drømmene lar seg ikke stoppe av realisme og kynisme..

Del med meg hvis du vinner, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge man ikke bruker mer enn en tier eller to noen ganger i året, så er lotto en rimelig fornøyelse og kilde til mange gode dagdrømmer slik som dine! Jeg drømmer også, om reiser, klær, nedbetaling av lån og oppussing..

Så jeg leverer nok inn en kupong jeg også, selv om jeg vet at sjansene er forsvinnende små og at tipping etc. er ekstraskatt for de som er dårlige i matematikk / statistikk..

jeg er relativt god i statistikk, men betaler gjerne en tier for fem uker med fine dagdrømmer.. Drømmene lar seg ikke stoppe av realisme og kynisme..

Del med meg hvis du vinner, da!

Hmmm dele med deg? Du kan få det som blir igjen, når alt mitt har fått sitt:o)

Leverer nok inn bare en enukers, samt en joker. Har ikke råd til noe mere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hadde det ikke vært absolutt deilig :-) Vel, jeg hadde ikke trengt alle 20 millionene. 2 mill. hadde vært mer enn nok for meg. Men det er vel absolutt ingenting vi kan gjøre for å påvirke det i vår retning. Vinneren blir nok en 80 åring ute på Utsira (....jag är inte bitter.....). Det pleier ofte å være sånn ihvertfall. Nei.....må nok betale lån og hverdag som alle andre. Hardt arbeid og en masssssseeee sparing :-)

Tvi, tvi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min uke, jeg har allerede vunnet på Viking Lotto. Nå skal storgevinsten hentes inn, og ....ja......jeg vant 35 kr, så det meste slår jo det da.....

Vel, lotto er et spill for dem over 80, som støtter et kattepensjonat i Øvre Gokk, eller som gir alt som arv til frelsesarmeen. Det virker slik ihvertfall......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...