AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Som bursdag-gave fra Meny så kan jeg velge mellom vegetar-is, noe rart/ladet som heter Nude og en ispinne-eske (Sjokokirsj) med bilde av en gubbe på. Jeg mener å huske, at jeg fikk cirka de samme "bursdag-gave-valgene" i fjor. Og da mener jeg å huske, at det ble til, at jeg heller kjøpte en pakke med EMV-krone-is (av merket First Price) til 20-25 kroner. (Noe sånt). For hvis Meny har noen degenererte eller fremmedkulturelle, på jobb, når man "kjøper" en sånn "ladet" is-pakke. Så vil de muligens prate dritt om deg til dommedag. (Noe sånt). Så sånn er vel det. Bare noe jeg tenkte på. I fjorfjor så var det noen fler "bursdag-gave-valg" (hos Meny) mener jeg å huske. Så da "kjøpte" jeg en pakke med Sandwich-is (fra Hennig-Olsen) mener jeg å huske. Men da jeg kom ut av butikken, så så jeg, at den iskrem-pakken, som jeg hadde kjøpt. Den hadde et slags mønster, som bestod av masse hjerter, på pakningen. Så det ble jo ladet det og. (Må man vel si). Det er kanskje et i-lands-problem, men hvorfor kan ikke de Meny-kundene som har bursdag, heller få for eksempel vanlig iskremen (istedet for de med ladet innhold, navn og emballasje). På en slags ungkars-fiendtlig måte (må man vel kalle det) så har forresten Meny klart å gi meg JUNIOR-YOGHURT, som personlig tilbud, denne uka. Anonymkode: 6d84a...88a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Hva er det du ønsker å diskutere egentlig? Og forsøker du å herme etter blåbærkratt? Anonymkode: b4724...58a 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli (endret) Jeg har Trumf-medlemskap har aldri fått noe bursdagsgave. Endret 28. juli av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (2 minutter siden): Jeg har Trumf-medlemskap har aldri fått noe bursdagsgave. Bursdagskupong på et gratis produkt aldri fått info om dette på min bursdag. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bare noe jeg tenkte på. Har du drøftet disse tankene med psykologen din? AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Og forsøker du å herme etter blåbærkratt? Skjerpings nu! Han heter R-i-b-s-s-k-o-g. 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli psykedeliker skrev (39 minutter siden): Har du drøftet disse tankene med psykologen din? Skjerpings nu! Han heter R-i-b-s-s-k-o-g. Hva har psykologen med dette og gjøre? hvorfor må h*n drøfte dette med psykolog? har h*n psykolog hjelp? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (3 minutter siden): har h*n psykolog hjelp? Det vet jeg ikke, men h*n trenger det åpenbart. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (3 minutter siden): Hva har psykologen med dette og gjøre? hvorfor må h*n drøfte dette med psykolog? har h*n psykolog hjelp? Hvem er blåbærkratt? Anonymkode: 6028c...298 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem er blåbærkratt? Barnebarnet til han som skrev denne boken: https://www.nb.no/items/855ea75eb7bf32f42947f8491749bec7?page=0 Han herjet visstnok her en periode, og det ble så ille at det måtte legges inn blokkering av navnet hans. Det tolker selvfølgelig konspirasjonsteoretikerne til at det egentlig er informasjonen i boken som forsøkes skjult. 0 Siter
Lady HM Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Som bursdag-gave fra Meny så kan jeg velge mellom vegetar-is, noe rart/ladet som heter Nude og en ispinne-eske (Sjokokirsj) med bilde av en gubbe på. Jeg mener å huske, at jeg fikk cirka de samme "bursdag-gave-valgene" i fjor. Og da mener jeg å huske, at det ble til, at jeg heller kjøpte en pakke med EMV-krone-is (av merket First Price) til 20-25 kroner. (Noe sånt). For hvis Meny har noen degenererte eller fremmedkulturelle, på jobb, når man "kjøper" en sånn "ladet" is-pakke. Så vil de muligens prate dritt om deg til dommedag. (Noe sånt). Så sånn er vel det. Bare noe jeg tenkte på. I fjorfjor så var det noen fler "bursdag-gave-valg" (hos Meny) mener jeg å huske. Så da "kjøpte" jeg en pakke med Sandwich-is (fra Hennig-Olsen) mener jeg å huske. Men da jeg kom ut av butikken, så så jeg, at den iskrem-pakken, som jeg hadde kjøpt. Den hadde et slags mønster, som bestod av masse hjerter, på pakningen. Så det ble jo ladet det og. (Må man vel si). Det er kanskje et i-lands-problem, men hvorfor kan ikke de Meny-kundene som har bursdag, heller få for eksempel vanlig iskremen (istedet for de med ladet innhold, navn og emballasje). På en slags ungkars-fiendtlig måte (må man vel kalle det) så har forresten Meny klart å gi meg JUNIOR-YOGHURT, som personlig tilbud, denne uka. Anonymkode: 6d84a...88a Hva i alle dager rabler du om?? 2 Siter
emilie321 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (1 time siden): Bursdagskupong på et gratis produkt aldri fått info om dette på min bursdag. Vet at de som bestiller varer hjem fra meny får bursdagsgave hvert år i form av et produkt 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvem er blåbærkratt? Anonymkode: 6028c...298 Høre med psykedeliker🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli emilie321 skrev (15 minutter siden): Vet at de som bestiller varer hjem fra meny får bursdagsgave hvert år i form av et produkt Ok. Derfor jeg ikke får bursdagsgave. 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli psykedeliker skrev (42 minutter siden): Barnebarnet til han som skrev denne boken: https://www.nb.no/items/855ea75eb7bf32f42947f8491749bec7?page=0 Han herjet visstnok her en periode, og det ble så ille at det måtte legges inn blokkering av navnet hans. Det tolker selvfølgelig konspirasjonsteoretikerne til at det egentlig er informasjonen i boken som forsøkes skjult. Forfatter herjet rundt her inne i en periode? dette er nok lenge siden? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (2 minutter siden): Forfatter herjet rundt her inne i en periode? Nei, barnebarnet til forfatteren av boken. Han er langt ute i blåbærkrattet, det skjønner alle som har lest bloggen hans. 0 Siter
laban Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): noe rart/ladet som heter Nude Nude fra Hennig-Olsen er sorbet. Verken rarere eller mer ladet enn annen sorbet-is. 1 Siter
Dorthe Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Musikk skrev (4 timer siden): Bursdagskupong på et gratis produkt aldri fått info om dette på min bursdag. Jeg får hvert år selv om jeg aldri har hatt hjemlevering. Kommer på e-mail fra meny og flere senterbutikke. 0 Siter
laban Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Dorthe skrev (4 minutter siden): Jeg får hvert år selv om jeg aldri har hatt hjemlevering. Vi har også fått is-kupong fra Meny. Tror den kommer rundt bursdagen til mannen, vi har jo felles Trumf-konto. Da er det tre uker til jul og flere av is-variantene er utsolgt... Vi har aldri hatt hjemlevering. 0 Siter
emilie321 Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli Dorthe skrev (19 minutter siden): Jeg får hvert år selv om jeg aldri har hatt hjemlevering. Kommer på e-mail fra meny og flere senterbutikke. Okay, men da er det jeg som ikke har sjekket e-mailen fra meny. Kjekt å vite😊 0 Siter
Musikk Skrevet 28. juli Skrevet 28. juli psykedeliker skrev (3 timer siden): Nei, barnebarnet til forfatteren av boken. Han er langt ute i blåbærkrattet, det skjønner alle som har lest bloggen hans. Ok. Barnebarnet er noe helt for seg selv, du og dette barnebarnet har hatt deres diskusjoner? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.