Gå til innhold

Lugubre og ladede tilbud fra MENY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som bursdag-gave fra Meny så kan jeg velge mellom vegetar-is, noe rart/ladet som heter Nude og en ispinne-eske (Sjokokirsj) med bilde av en gubbe på.

Jeg mener å huske, at jeg fikk cirka de samme "bursdag-gave-valgene" i fjor.

Og da mener jeg å huske, at det ble til, at jeg heller kjøpte en pakke med EMV-krone-is (av merket First Price) til 20-25 kroner.

(Noe sånt).

For hvis Meny har noen degenererte eller fremmedkulturelle, på jobb, når man "kjøper" en sånn "ladet" is-pakke.

Så vil de muligens prate dritt om deg til dommedag.

(Noe sånt).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

I fjorfjor så var det noen fler "bursdag-gave-valg" (hos Meny) mener jeg å huske.

Så da "kjøpte" jeg en pakke med Sandwich-is (fra Hennig-Olsen) mener jeg å huske.

Men da jeg kom ut av butikken, så så jeg, at den iskrem-pakken, som jeg hadde kjøpt.

Den hadde et slags mønster, som bestod av masse hjerter, på pakningen.

Så det ble jo ladet det og.

(Må man vel si).

Det er kanskje et i-lands-problem, men hvorfor kan ikke de Meny-kundene som har bursdag, heller få for eksempel vanlig iskremen (istedet for de med ladet innhold, navn og emballasje).

På en slags ungkars-fiendtlig måte (må man vel kalle det) så har forresten Meny klart å gi meg JUNIOR-YOGHURT, som personlig tilbud, denne uka.

Anonymkode: 6d84a...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du ønsker å diskutere egentlig? Og forsøker du å herme etter blåbærkratt?

Anonymkode: b4724...58a

Skrevet (endret)

Jeg har Trumf-medlemskap har aldri fått noe bursdagsgave.  

Endret av Musikk
Skrevet
Musikk skrev (2 minutter siden):

Jeg har Trumf-medlemskap har aldri fått noe bursdagsgave.  

Bursdagskupong på et gratis produkt aldri fått info om dette på min bursdag. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bare noe jeg tenkte på.

Har du drøftet disse tankene med psykologen din?

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og forsøker du å herme etter blåbærkratt?

Skjerpings nu! Han heter R-i-b-s-s-k-o-g.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...