AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden jeg bruker Lamictal, zyprexa og venlafaxin (som jeg ikke kan øke mer) . Jeg har brukt Vival i 10 år. 2mg ,20 tabletter annenhver måned. Nå har jeg fått en ny lege som ikke vil skrive ut mer Vival. Det er krise for meg, fordi jeg har GAD, panikkangst , klaustrofobi. Jeg holder ikke ut mer angst. Jeg lurer på : hva kan erstatte vival. Kan jeg bruke Seroquel som behovsmedisin selv om jeg bruker Zyprexa fast? Håper inderlig noen kan svare meg... Anonymkode: 7338a...602 0 Siter
Havfruen Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): jeg bruker Lamictal, zyprexa og venlafaxin (som jeg ikke kan øke mer) . Jeg har brukt Vival i 10 år. 2mg ,20 tabletter annenhver måned. Nå har jeg fått en ny lege som ikke vil skrive ut mer Vival. Det er krise for meg, fordi jeg har GAD, panikkangst , klaustrofobi. Jeg holder ikke ut mer angst. Jeg lurer på : hva kan erstatte vival. Kan jeg bruke Seroquel som behovsmedisin selv om jeg bruker Zyprexa fast? Håper inderlig noen kan svare meg... Anonymkode: 7338a...602 Får du samtaleterapi? 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.