AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg blir trøtt og likegyldig, får virkning etter ca 1 time. Tar bort angst veldig effektivt hos meg. Anonymkode: 6a8cf...544 0 Siter
Havfruen Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg blir trøtt og likegyldig, får virkning etter ca 1 time. Tar bort angst veldig effektivt hos meg. Anonymkode: 6a8cf...544 Hvor lenge ca sitter effekten i? 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Sobril er vel mye mildere enn Vival tror jeg. Jeg merker ikke så mye. Eller, de dagene jeg ikke tar den så merker jeg hva den faktisk gjør for meg de dagene jeg tar den. Men jeg blir ikke sløv eller sånn andre beskriver. Merker ikke stort forskjell om jeg tar 10 eller 20 mg. Tar aldri mer siden jeg også kjører bil. Edit: Virkning, tja, vanskelig å si men etter 1-2 timer vil jeg anta. Jeg tar den kun på kveldstid før jeg legger meg så hvor lenge den virker vet jeg ikke. Endret 1 time siden av Ikkeanonymnok 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Havfruen skrev (13 minutter siden): Hvor lenge ca sitter effekten i? Tja, en 4-5 timer i hvert fall. Anonymkode: 6a8cf...544 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.