Gå til innhold

Poeticaen min.....ei helg i juni...hmmmmm


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Jasså, den helga i juni du. Da har jeg arbeidshelg og er dermed HJEMME hele helga. Skulle du mot all formodning få tid til å stikke av en liten stund så slå på tråden. Da er du til og med i samme dalføre som meg så du kan iallefall kjøre forbi og tute og vinke.

Dere skal vel ikke være der ute i havgapet hele tida eller...........? Dere får helt sikkert en flott tur for det er utrolig fint der ute, og spis for all del Bacalao ute på øya. Jeg har et søskenbarn som har hytte der og de ser over til øya.

*klemzeklemzer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er livredd for å love noe som helst, spesielt når gubben er med. :o)

Men hvem vet vel hva som skjer? Uansett, det er leeenge til enda, da.

Nora lovte meg uoppfordret at hun skulle sove kjempelenge i dag.. Ja jøss, hvem var det som kom kjempekvikk inn til oss klokka 6:30 i dag? Jo nettopp, lille frøken morgenfrisk. Etter å ha hørt et lengre foredrag om stjernetegn ("Mamma, du er født i Fisken, jeg i Krepsen og Miriam er født i Smørbukken (.....)", så var det bare å gi tapt å krype ut av loppekassa... Så mye var løftet om å sove lenge verdt... *stønn*

Nakken min har noen torturert i løpet av natta, hadde jeg visst hvem skulle jeg ha gitt de en omgang med juling! *arrgghh* :o/

Oh, well....

Ha en fin lørdag, snuppa!

*klæm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...