Gå til innhold

retvizan.....et patetisk vræææl...hehe


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Hvordan har pc'n din det? Fremdeles like syk og elendig? Kan hende er det på tide å begrave stakkarn og anskaffe en ny.

En mulighet er jo at han er overarbeidet etter alt det rare du laster ned og styrer med. Stakkar........ ikke greit å være pc i ditt nærvær vil jeg tro *ler*.

I dag sendte jeg avgårde utklippet fra avisa. Klarte faktisk å skrive noen ord for hånd også, men det var jaggu ikke lett. Har jo blitt så vant med disse smilepelleduttene og *....* at det var vanskelig å prestere noe selv. Men jeg klarte det til slutt.

Jeg har nystekte boller her, vil du ha? nam...nam...nam. Vi skal ha kylling og salat i kveld med hvitvin til.

Ha ei fin helg da.

*kaster over et par boller*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Ja takk, jeg vil gjerne ha litt av alt det der! *sikle*

Det var denne pc-en ja, altså; høvdingen klarte å fikse den såpass at den funker (på et vis) så lenge jeg ikke restarter eller skrur den av. Noe er likevel riv ruskende galt.

Har vært og snust på en - ja, nettopp - reserve pc i dag, he he. Bare det at det blir denne som blir reserve da, hvis du skjønner. Det nye vidunderet er på 80GB, masse god plass og mye programvare. Klarte å få tigga til meg dreamweaver, dvs hvis jeg kjøper den da. *sukk*

I kveld blir det bare meg og snuppa hjemme. Hun kommer fra bad taste party kl 20.30, og høvdingen stikker ut med venner og spiller biljard.

Gleder meg veldig til utklipp, for ikke å snakke om håndskrevet brev, he he. Det siste er jo nærmest for klenodium å regne.

*Klemzer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...