Gjest Isaac sin mamma Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 Jeg er sjelden her nå.. men det var en periode hvor denne siden i hvertfall fikk meg til å få ut noe av det vonde. I kveld er det litt tøfft for Isaac´s pappa er ute og jeg er alene med barna.. er livredd for alt. Men snart er sommeren her med sine friske blomster og lyse kvelder. Det er fint men jeg liker ikke egentlig sommeren .. ikke her.. så jeg tar med meg Isaac og drar bort. Det er rart man har angst for de nære ting som minner om de kjempevonde tingene. Avstand er på en måte trygt mens nærhet er FARLIG.. er det ikke rart man tør liksom ikke stole på noen. Livet mitt er bedre i massen enn her i nærmiljøet. Det er rart for man blir en ikkeperson og det er greit. Det er litt dumt kjenner ikke naboen en gang. Når ingen kjenner meg kan de heller ikke såre meg.. logisk ja det er vel noe i forhold til hva et svik er. En voldtekt er ikke bare en voldtekt.. man revurderer hele sin ekistens.. ting blir reaktivert og som flere spør "Hvorfor meg"???? Jeg klarer ikke den dag i dag snakke så mye.. noe er vel det sjokket man er i . Jeg spurte psyk en dag om tror du jeg blir bra.. Hun svarer ikke helt.. men hun sier at terapien må gå i flere år.. Jeg er ikke stolt nå for jeg måtte starte med sentralstimulerende stoffer for ikke og klikke. (skrevet ut av legen) .. Jeg ser frem til å rømme herifra.. reiser til Sør Europa med Isaac i mai... trenger å komme bort.. min minste gutt er så redd for sin mamma at han MÅÅÅÅ være med.. men det er fint.. da kan vi være "fremmede" som ingen vet hvem er og som ingen kan såre .. i hvertfall ikke mentalt. Så kommer vel pappa´n full og gira i natt .. Jeg skal ikke klage.. men jeg føler mye skyld for at min familie må lide så mye for at mamma har vært syk siden det skjedde i 2000. En riktig god vår først.. en tur på Ikea gir inspirasjon til fornyelser i hjemmet eller uteareler.. litt avveksling fra vonde tanker som alikevel sliter kroppen ut. En annen kvinne i område måtte flytte etter politiets anmodning.. mannen fikk to år... Hva er to år... hvem er du etter et overgrep.. det er fortsatt SÅÅÅÅ tabubelagt. Jeg tenker HVORFOR er det hun som skal flyttes til hemmelig adresse.. med sine barn??? Det er rart men slik er det vel når livet passerer i revy og man spør seg selv HVEM I F... ER JEG ? En liten vår/sommer hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50519-snart-sommer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trampe Skrevet 26. april 2002 Del Skrevet 26. april 2002 kjære Isaac sin mamma!! Skulle ha kommet med fine ord og sånt no' nå, men det er liksom ikke meg det... Ønsker å kunne gi deg trygghet på andre, la deg forstå at det finnes gode mennesker der ute også... At ikke alle vil svikte deg på noe vis... Jeg vet hvordan det er å bli sviktet og sånn, det er møkkvondt, men har funnet ut at alle er ikke sånn... Håper dere får det ok framover... At dere får ei fin helg, at våren og sommeren blir bedre enn forventet... Mange gode varme tanker, styrkende vibber og varme klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/50519-snart-sommer/#findComment-198025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.