Gå til innhold

Les dette, please..


Gjest Get up

Anbefalte innlegg

jeg begynner naa aa innse at jeg har litt problemer. Jeg teller kalorier i alt jeg putter inn i munnen, og spiser bare lavfett produkter. Trener hver dag og har daarig samvittighet hvis jeg spiser usunn mat. Det er nesten saa at jeg faar daarlig samvittighet hvis jeg spiser andre ting enn groennsaker og salat.

Er dette et tegn paa at jeg begynner aa ha problemer eller er det vanlig og helt ok? haaper paa svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Get up! Det å ha "problemer" er ofte en subjektiv opplevelse for hver av oss. Siden det i ditt tilfelle dreier seg om ditt forhold til mat, tenker du antagligvis om du har et problem/spiseforstyrrelse? Det å ha en spiseforstyrrelse betyr å være overopptatt av kropp, vekt og utseende. Dette kan i verste fall styre svært mye av livet ditt, dine tanker og følelser og evt. hemme daglig fungering. Jeg opplever at du selv innser at du har et problem, slik at jeg råder deg til å kontakte helsepersonell, helsesøster, lege, ernæringsfysiolog nå , før ditt problem "kommer ut av kontroll", lykke til!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...