Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden https://www.vg.no/nyheter/i/5prjBm/karoline-30-overnattet-alene-i-skogen-det-eneste-jeg-fryktet-var-menn 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Musikk skrev (Akkurat nå): https://www.vg.no/nyheter/i/5prjBm/karoline-30-overnattet-alene-i-skogen-det-eneste-jeg-fryktet-var-menn Trist hun tenkte slik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Del i det minste 1 linje tekst vi kan diskuetere, dersom du vil dele artikler fra nettsteder av tvilsom karakter. Veldig mange av oss har ikke adgang til VG, vi blir møtt av en merkelig popup som krever betaling , ellers (vil et eller annet negativt skje med oss🤦♂️) Du har en utvikling i samfunnet hvor svakheter hos mennesker skal utnyttes , hver eneste dråpe skal suges ut for å maksimere profitt. Roboter analyserer og finner dine svakhet, og annonserer basert på det. Har du et vektproblem, gratulerer her er kake reklamer 🤦♂️etc etc Det blir for dumt for min del, og betaler ikke for VG det sier seg selv 😅 Anonymkode: 76953...389 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Del i det minste 1 linje tekst vi kan diskuetere, dersom du vil dele artikler fra nettsteder av tvilsom karakter. Veldig mange av oss har ikke adgang til VG, vi blir møtt av en merkelig popup som krever betaling , ellers (vil et eller annet negativt skje med oss🤦♂️) Du har en utvikling i samfunnet hvor svakheter hos mennesker skal utnyttes , hver eneste dråpe skal suges ut for å maksimere profitt. Roboter analyserer og finner dine svakhet, og annonserer basert på det. Har du et vektproblem, gratulerer her er kake reklamer 🤦♂️etc etc Det blir for dumt for min del, og betaler ikke for VG det sier seg selv 😅 Anonymkode: 76953...389 du synes ikke lenken "/karoline-30-overnattet-alene-i-skogen-det-eneste-jeg-fryktet-var-menn " sa deg noe? Artikkelen er forøvrig gratis. Anonymkode: 91014...0a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): du synes ikke lenken "/karoline-30-overnattet-alene-i-skogen-det-eneste-jeg-fryktet-var-menn " sa deg noe? Artikkelen er forøvrig gratis. Anonymkode: 91014...0a9 "Gratis". Anonymkode: a96f0...a8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.